Ktm 625

tillgång till ktmdealer.com har jag =) men hittar inte löst kontatstycke.
har du artikelnummret ?

när du säger pinouten , menar du det wirediagrammet som finns i handboken ? det har jag. men det är klart, är det som du säger att jag kan beställa hem enbart kontakten så behöver jag ju inte fiddla så mycket utan då klarar jag mig med pinouten som finns i handboken.

000700000BX SPARE CONNECTOR 16 POLE BX heter kontaktstycket.
 
Fick hem hojen sent igår kväll så idag fixade jag blinkers och alla lysen inför besiktning ska byta bakdäcket oxå de går nog inte igenom. Men när jag ändå va i garaget och meckade jag tog jag mig en sväng..
Så nu är min fråga, någan som vill köpa en Ktm625 supercomp. ev byta mot en Crescent Compact ej trimmad.
 
Klart jag ska ge den några timmar till:yoparty. Fins de något man kan göra för att den inte ska vara så rapp? >Så man kan mjukstarta lite lättare:rolleyes:

öhhh.. hur tänkte du nu ?

så rapp så att du inte skulle kunna hantera det med lite vanlig hederlig gaskontroll är den bara i kåttefantasters våta drömmar :D
 
öhhh.. hur tänkte du nu ?

så rapp så att du inte skulle kunna hantera det med lite vanlig hederlig gaskontroll är den bara i kåttefantasters våta drömmar :D

Helt rätt nu har jag varit ute några timmar till sen första turen och man blir fort van. Tycker själv att jag har fått bra teknik både i start och när jag kör. Ska investera lite mer i kläder. Skinnställ eller allväder vad tycker du/ni. Måste ialf köpa ett par knäskydd. Är ju inte konstigt att man tycker den är rapp när man gått från 50cc till 625.....
 
Helt rätt nu har jag varit ute några timmar till sen första turen och man blir fort van. Tycker själv att jag har fått bra teknik både i start och när jag kör. Ska investera lite mer i kläder. Skinnställ eller allväder vad tycker du/ni. Måste ialf köpa ett par knäskydd. Är ju inte konstigt att man tycker den är rapp när man gått från 50cc till 625.....

skit i knäskydd.

tjacka skinnställ , crosshjälm , googles , bra handskar samt bra stövlar, mycket fot ute körning så är crossstävlar bra. själv satsar jag mer åt storbanehållet då är ett par sportstävlar härligare när man klättrar runt
 
  • Gilla
Reaktioner: MaG
skit i knäskydd.

tjacka skinnställ , crosshjälm , googles , bra handskar samt bra stövlar, mycket fot ute körning så är crossstävlar bra. själv satsar jag mer åt storbanehållet då är ett par sportstävlar härligare när man klättrar runt

Skönt med nån som ger raka svar och på de man frågar när de gäller kläder. Har stövlar som jag är nöjd med lagom hårda inte som en pjäxa, inte som en moonboot. lagom lixom. Försöker hålla fötterna inne men ser man lite grus på asfalten så åker den gärna ut. skinnställ får de bli har kännt de helatiden.
 
Skönt med nån som ger raka svar och på de man frågar när de gäller kläder. Har stövlar som jag är nöjd med lagom hårda inte som en pjäxa, inte som en moonboot. lagom lixom. Försöker hålla fötterna inne men ser man lite grus på asfalten så åker den gärna ut. skinnställ får de bli har kännt de helatiden.

fasen jag glömde faktiskt..

glöm inte rygskyddet. ryggskydd är det som kan göra skillnaden mellan att sitta i rullstol eller att inte göra det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top