Tråden för de nattaktiva!

Jag förstår! Det är väl sånt man har karlar till ?
Jag brukar alltid få bisto med släp och bärhjälp vid allas flytter, kan inte förklara med ord hur jag flyr det som pesten . Men män kan ju inte säga nej, så mitt tips e fråga nån snäll killkompis elelr arbetskamrat om hjälp :D

o ingen gillar vin, man dricker skiten ändå.
o middag fixar du, lite omsorg e allt som krävs, behöver inte va nå flådigt, o bara du gjort det själv är guld värt.
o 2-takts tråd har du hela livet på dig att fixa. snart e du gammal och grå. då kan du ägna dig åt att bygga hojjar.

hahaha!
aja får se hur de går, med lite tur kammar jag hem :) aja upp kl 8 imorgon och sticka till gymet innan stranden,

du har de tufft du manglan!

Last edited:
Ojoj sicken kväll. Första snedfyllan för min del på evigheter. Första alls tror jag.
Har en känsla av att jag kommer ångra mig imorgon, även om det mesta jag sagt är sant och sånt jag borde sagt för länge sedan :)

Ojoj sicken kväll. Första snedfyllan för min del på evigheter. Första alls tror jag.
Har en känsla av att jag kommer ångra mig imorgon, även om det mesta jag sagt är sant och sånt jag borde sagt för länge sedan :)

det finns väl viss sanning bakom all skit man säger?
det e synd bara att de alltid komemr fram på fyllan ..

Bästa kvinnan reder sig själv!

Visst och sant! men det är aldrig fel att mottaga hjälp.
Fint av dig att hjälpa mor din, man ska va rädd om sin mamma ..

Last edited:
Jo det är ju rätt illa att det ska till lite alkohol innan man vågar häva ur sig det. Ofta lite väl överspelat som följd.

Svensk mentalitet kanske?
Det enda jag kan säga som tröst är, att vi är alla av samma sort!
Alla uppvuxna i detta avlånga land beter sig på samam sätt, de e liksom en del av oss och inget vi egentlgien behöver skämmas för.
just my two cents

Usch, jag jobbar inatt... Pallar inte...:( Det är underbetalt, slitigt som fan, drygt och dessutom tar det knäcken på min bil. Ska fan säga upp mig, hoppas att inte uppsägningstiden är alltför lång...

Någon som vet vad som gäller om man har gått med på ett visst schema framåt i tiden och sagt att man kan jobba si och såhär mycket en viss period? Är man skyldig att ta även den perioden eller gäller bara samma uppsägningstid som vanligt?

Usch, jag jobbar inatt... Pallar inte...:( Det är underbetalt, slitigt som fan, drygt och dessutom tar det knäcken på min bil. Ska fan säga upp mig, hoppas att inte uppsägningstiden är alltför lång...

Någon som vet vad som gäller om man har gått med på ett visst schema framåt i tiden och sagt att man kan jobba si och såhär mycket en viss period? Är man skyldig att ta även den perioden eller gäller bara samma uppsägningstid som vanligt?

Jag ska snart sätta mig i bilen och köra 65mil, jag tänkte sova lite innan men det har inte blivit av.

Så det lär bli drygt att vända hem om sisådär 12 timmar.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back