Vad fick dig att le idag?

Grattis!

Att prövotiden gått ut betyder emellertid inte att du får slänga dig i närmaste dike med hojen, eller ramma första bästa Volvo! :tungan

Näe, men man slipper känna dödsångest när det dyker upp en polishoj bakom när man lessnat på alla pensionärer och husvagnar på 2+1 vägarna och vill hinna förbi hela raddan.

Var galet nära att bli av med lappen förra veckan :gnissla

Last edited:
Last edited:
När jag insåg vid 4 snåret när jag drömde om att åka lite hoj, att jag åkte hoj till jobbet och att den står och väntar på mig :)

Beställt en ny bil :).

Stor olycka i Göteborg mellan spårvagn och traktor (skönt att ingen verkade vara allvarligt skadad), räknade med att få stanna kvar ett bra tag men just som jag gick av bussen vid Backaplan kom en spårvagn ner till centralen. Trodde jag hade missat mitt tåg med 5 minuter men det visade sig i sin tur vara försenat och jag kom således hem tidigare än vad jag hade räknad med då jag kom med det tåget.

Hemma i skövde träffade vi på ett par goda vänner som i sin tur hade med sig några norska vänner de träffat i thailand. Det blev en mycket trevlig kväll med en salig blandning mellan svenska, engelska, norska och thai, kunde inte bli bättre efter en heldag med latin. :D

Vägen upp till glaciären på Grossglockner. Sicken grym motorcykelväg!

:tummenupp den vägen är helt underbar :banana:

Last edited:
Bra tv från förr.

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SU-LLPBnD14&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SU-LLPBnD14&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Hur ska du få en hel kopia av Barry Sheene på huvudet? ;)
Pics or it didn´t happen. :mattias

Ja men va kul att man kan roa nån då,,,, ordmärkare.:6surkart
Under RR-VM i Anderstorp bodde jag i samma depå som han och Kenny Roberts, Freddie Spencer, A Neito, Agostini, mfl, så jag har ju en kopia på näthinnan av Barry Sheene,,, nu blev du impad va.:)

Ja men va kul att man kan roa nån då,,,, ordmärkare.:6surkart
Under RR-VM i Anderstorp bodde jag i samma depå som han och Kenny Roberts, Freddie Spencer, A Neito, Agostini, mfl, så jag har ju en kopia på näthinnan av Barry Sheene,,, nu blev du impad va.:)
Jag log i varje fall. ;)
Då kanske vi sågs för jag var ofta på Torpet som liten grabb. Hatade Freddie Spencer för att han körde av Roberts och tog titeln bla. :)

Det var historierna om bevakningssoldaternas bedrifter här på Marinbasen. Dels om killen som gick rond på natten och tyckte sig höra ett ljud bakom en dörr i källaren på en byggnad, drog pistol och sköt skarpt rakt igenom dörren. Visade sig sen vara en katt som tagit sig in i något öppet fönster. Litet nervig kille. Eller den andra soldaten som övade drag med pistolen i vaktkuren och råkade skjuta sönder övervakningsskärmen. Vilka stjärnor säger jag bara. :D

Är du seriös? :va

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...