Nja, jag blir mest trött...Visst nyktrar man till, men man går ju för fan sönder i hela kroppen så seg man känner sig
Tja, du kanske har en poäng... Men man kan å andra sidan inte bara fly från det faktum att en kär vän har gått bort. Man får liksom ta sig i kragen och ,medge att hemska saker händer, och en begravning är väl ett sätt att acceptera faktum och dela sorgen med övriga anhöriga helt enkelt... Dessutom är det väl lite för att hedra den fallne. En sista chans att uppmärksamma honom eller henne, vilket man väl brukar tycka att personen i fråga förtjänar om man anordnar en ordentlig begravning...
Nej för fan, gå e bra, punGt!
Hmm, de e för aktuellt för dig så jag ska inte propsa på dig en massa av mina konstiga åsikter.
Men jag anser att begravningar e lite -1800, och har tappat lite sitt syfte då folk itne är religösa idag och de inte handlar om att skcika den fallne vidare till gud.
Idag handlar det enbart om att en grupp sörjande människor ska träffas och se varandras lidanden. Som sagt jag förstår det verkligen inte. Jag har försökte hoppa en massa begravningar pg.a mina åsikter och hamnat i familje och släkt fejd så de e väl ingen som tycker som jag .
Hoppas du fått en fulländad kväll iaf, bärs fick du iaf!

man kan ju förfan inte ligga med bensindunken i käften halvfull med 40% hela jävla dagarna![]()
va?!

Last edited:

Skulle bara ta det sista lilla av mustachstubben och råpkade i min sömndruckenhet sikta lite för högt, sätter hyveln till och drar. Stor avskalning av höger näsvinge är ett faktum, och blodet formligen forsar. Det tog en halvtimme av baddning och alunstift för att få skiten att sluta, och sen var all min extratid förbrukad och jag fick stressa som fan till begravningen