Ktm 640

Finns det någon lampa som passar på en Duke II ?
Orginal är varken snygg eller bra.

Jag veeeet att frågan säkert är ställd i tråden men den är för f*n 105 sidor lång och jag har inte hela natten på mig =)

Ska köpa mig en 640 -01 med 2200mil på mätaren. Vad vill jag tänka på innan köp? Några problem med en så gammal hoj? Vad tittar jag på i första hand?

• Gilla
Reaktioner: MaG
För mycket....:D

Har faktiskt aldrig lagt en på vågen själv så ingen aning...

oki. ja jag får skruva ut min och se .misstänker att man med bortplockad elstart borde tjäna några gram . =)

oki. ja jag får skruva ut min och se .misstänker att man med bortplockad elstart borde tjäna några gram . =)

motorn väger enligt uppgift 40 kg =). så nu ska jag itne spamma mer =)

Last edited:
Jag har en fundering. Bakdelen är inte snygg i orginalutförande. Finns det någon eftermarknadsskärm som passar bolt on? Jag avskyr att de har placerat lyktan PÅ skärmen och inte under som andra vettiga motarder.

Ge mig tips! Hur har ni gjort?

Jag har en fundering. Bakdelen är inte snygg i orginalutförande. Finns det någon eftermarknadsskärm som passar bolt on? Jag avskyr att de har placerat lyktan PÅ skärmen och inte under som andra vettiga motarder.

Ge mig tips! Hur har ni gjort?

som sagt.

när det gäller bakskärmen så är det enbart orginalet som är bolt on.

allt annat innebär moddar, bortsett från om du inte får tag på en 05:a bakram och skärm , då är det bolt on. i all övriga lägen så är det inte bolt on

som sagt.

när det gäller bakskärmen så är det enbart orginalet som är bolt on.

allt annat innebär moddar, bortsett från om du inte får tag på en 05:a bakram och skärm , då är det bolt on. i all övriga lägen så är det inte bolt on

Nja... det finns ett alternativ till. Det finns en "race-skärm" för den gamla bakänden också. Den ser ut som original, förutom att den inte har något baklyse. Jag har sett de som har en sån bakände, sen har de satt ett led-lyse under istället. Inte lika snyggt som den nya baken givetvis, men bättre än original iaf.

//M

Nja... det finns ett alternativ till. Det finns en "race-skärm" för den gamla bakänden också. Den ser ut som original, förutom att den inte har något baklyse. Jag har sett de som har en sån bakände, sen har de satt ett led-lyse under istället. Inte lika snyggt som den nya baken givetvis, men bättre än original iaf.

//M

sorry , glömde nämna den , dock så skrev han ju att orginalet är fult, crossskärmen blir ju bara att sminka en gris som ciccolina :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show