Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Jag kör konstant när jag är hemma. Hemma 2 veckor i taget. :tummenupp
Dom andra är lite mesiga...speciellt kriss då han jobbar helger som transa på ett lokalt hak i Äholm och inte kan köra så ofta. :gnissla

Haha!:D det enda som avslöjar han är porrtotten:D
 
Jag kör konstant när jag är hemma. Hemma 2 veckor i taget. :tummenupp
Dom andra är lite mesiga...speciellt kriss då han jobbar helger som dragqueen på ett lokalt hak i Äholm och inte kan köra så ofta. :gnissla

Hahaha Din jäääfla troll! :D :arsele Draqueen in my ass! :lol

Haha!:D det enda som avslöjar han är porrtotten:D

Samma gäller dig! :D :tungan

säg bara till var och när så kommer vi

Bra att ni tar med gps för dessa pojkar hittar inte i skogen! :gnissla haha skojjar bara! :)
 
Last edited:
haha jag hittar inte i skogen..har inte en aning om vart jag är :D
Spelar ju inte riktigt roll hur många ggr jag kört där heller :gnissla :huvet
 
Körning söndag

:tummenupp
Jag är med, Vore bra om alla är fulltankade vid start kl 15. :fakta
 
Ja, visst är jag det. :arsele Det var kanske inte riktigt så jag menade:va Vad sägs om Perstorps trakten? Själv körde jag 59,6mil i torsdags. :tummenupp
 
scratch

Vill börja med att be om ursäkt för att jag försinkade körningen. Om någon undrar, så mår jag bra efter omständigheterna. Någon behöver lära mig att köra:(
 
Jo, en smärre klotning. Det gick förhållandevis bra.:tummenupp
Ska försöka fixa de nödvändiga delarna så jag kan ut snart igen.
 
Vill börja med att be om ursäkt för att jag försinkade körningen. Om någon undrar, så mår jag bra efter omständigheterna. Någon behöver lära mig att köra:(
Tyvärr är jag inte rätt person:D det viktiga var att du inte gjorde dig illa:tummenupp
 
Tjena!

Hur gick det och vad var det som hende??:va

Han skulle göra sig till för Sara HAHAHA!!!!:D

Körning lördag och söndag är så sugen att det gör ont.Vi träffas på stortorget i ÄNGELHOLM 15! som vanligt är alla välkommna:krama
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top