Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Dom senaste jag filmat när jag och maxan körde är mkt bättre.
Då satte jag fast kameran på tanken. Sjukt mkt bättre och utan brus. :tummenupp
 
Jaa, Här ska man börja skriva. Vill oxå tacka för gemenskapen och vägval igår:tummenupp. Varför ska bilar gena och skicka upp grus på asfalten:huvet
 
Var det kriss och någon mer jag mötte i Ängelholm igår eftermiddag?

Jag körde tvåhjulig husbil :-p
(hade massa packning)

Jag vände vid rödljuset, tänkte se om jag kunde stanna och snacka skit en stund, men massa trafik o rödljus och vet inte vart ni körde osv... Dessutom kryllade det av farbror blå-isar.
 
Jaa, Här ska man börja skriva. Vill oxå tacka för gemenskapen och vägval igår:tummenupp. Varför ska bilar gena och skicka upp grus på asfalten:huvet


Ja, det var sinnessjukt asså. :huvet Igår förbrukade jag min tur gott och väl för den dagen så det var lika bra att ta det lugnt på väg hem. :)

Var det kriss och någon mer jag mötte i Ängelholm igår eftermiddag?

Jag körde tvåhjulig husbil :-p
(hade massa packning)

Jag vände vid rödljuset, tänkte se om jag kunde stanna och snacka skit en stund, men massa trafik o rödljus och vet inte vart ni körde osv... Dessutom kryllade det av farbror blå-isar.

Ja det var Vallonen och mig du mötte igår. Jag vinkade så jag nästan trilla av hojen! haha :D
 
Last edited:
wihoo inte många dagar kvar tills man kommer hem.
Ska hämta hojen hos Johan på onsdag också så den är i topptrim! :)
 
Tjenna

Hej vi e 2 st som brukar köra mycket.Men vi tänkte utöka vår mc körning litte e där non som e sugen på att bara dra utt non gång eller om ni har planerat något så kommer vi lätt.
 
Jag kör konstant när jag är hemma. Hemma 2 veckor i taget. :tummenupp
Dom andra är lite mesiga...speciellt kriss då han jobbar helger som dragqueen på ett lokalt hak i Äholm och inte kan köra så ofta. :gnissla
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top