Tråden för de nattaktiva!

behövs väl ingen instruktionsbok för att förstå sig på oss, vi är enkla....:tummenupp

Ni däremot... papperspriserna är för höga för att ens tänka på att sätta ihop en instruktionsbok för kvinnor...:tungan

Ni enkla? :rofl Sega, tröga och fega!

Klart att vi kvinnor är komplicerade! Vi är såna endast för att välja "top of the line". De som inte orkar med oss är inte av rätt virke/tåga för att senare föra våra gener vidare :D "It takes 2 to tango" ;)

Män är okomplicerade, kvinnor är totalt obegripliga

Man%20vs%20woman-1.jpg

Vi har 2 rattar som ibland måste få sig service och kalibering... Vilket ni inte tackar nej till :tuttar (om ni nu inte är på "fel" sida)

Last edited:
Ni enkla? :rofl Sega, tröga och fega!

Klart att vi kvinnor är komplicerade! Vi är såna endast för att välja "top of the line". De som inte orkar med oss är inte av rätt virke/tåga för att senare föra våra gener vidare :D "It takes 2 to tango" ;)

Parningssugen eller va e det frågan om??:rofl:tungan

Nu e jag minsann tillbaka i etern.

Manglan om du ska ha han får du fan agera har jag sagt.

Nu e jag minsann tillbaka i etern.

Manglan om du ska ha han får du fan agera har jag sagt.

Jag har också försökt få henne att haja att det är eget initiativ som gäller, men det går fanimig in genom ena örat och ut genom det andra...:glömdet

Men god morgon på dig oxå! Jag håller på o kämpar för fullt med att få till detta på ett snyggt sätt! :tungan Men jag tnker fanimig sukta ett tag till :D

Godmorgon!:)

Det enda vettiga sättet att sköta saker och ting på vore en mer direkt approach! Det är då fan att ni alltid ska krångla till saker och ting!:huvet

Gillar du grabben?? Är ni kompisar i nuläget? Gå då rakryggat fram till honom och tala om för honom att du gillar honom! Är han intresserad så blir det instant hångel, är han det inte så blir stämningen lite tryckt i sisådär en två sekunder för att därefter gå tillbaka till hur allt var innan eftersom ni är två vuxna människor. Klappat och klart, inte svårt. Gå nu och agera!:tummenupp

Sukta ett tag till, det var ju bara dumt:D

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back