R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
idag vart det av, ett 550 hus, 16gb-30mb/s kort, farsan lånar mig sitt 18-55 en tid så jag slipper stressa objektivköp innan semestern.
Riktigt kul, tack för alla råd
tog kryckorna ut i trägårn, bara macroläge
sen snodde jag detta på tjejen ute i köket, bilderna är beskurna och förminskade, lite komprimerade men annars som dom va,
dom e la sådär men fan va kul det är.