Ifall ni kommer först till en Honda Goldwing

Denna tråd bevisar att en GoldWing har en speciell plats i alla våra hjärtan!

2689258429_9a7421145b_b.jpg

:yoparty

Åkte förbi en Guldvinge idag... visst fan hade han hunden med sig!

Jag tjuvlyssnade lite på ett samtal hos en Honda-handlare. En snubbe kollade på en ny guldvinge fast han tyckte det var dumt att det inte var något skyddlock för stereon. Säljaren sa att stereon är vattentät. Killen svarade att det är den säkert, men inte hundtät. Han hade tydligen hunden stående på tanken när han körde. :D

Jag låg bakom en GW på E18 mot Bålsta igår, svårt att köra om med volvon men jag såg att GW'ns kromade stuprör borde rensas lite oftare, 4" pipor på en sån :skrämd

:dummer du pratar om är zx här på forumet, och både hoj och släp finns som byggtrådar:

Zx7r projekt

Mitt sidoprojekt!

Bling-bling

Styla 7:an inför sommaren

Det faktum att personen i fråga sitter på det här forumet och har en byggtråd påverkar på inga sätt att jag tycker att det är skitfult och vedervärdigt på alla sätt.
Hojen i sig ser ju snygg ut ända tills man tittar lite längre bak på den. En dragkrok.. På en sporthoj dessutom... :zpy
Min egen åsikt, står för den. (Förstår att ingen vill höra att ens barn är fula, även om så är fallet)

vad är det för människa som sätter sig på fanskapet??? funktionellt med en två sitsig cheva på två hjul.. :huvet fan orkar inte..

Jag skulle gärna vilja ha en guldvinge!
Någon som ska med på cruising ner till Frankrike?:tummenupp

Dom e bara avundsjuka för att dom inte själva har en Winge..:tummenupp
Man kan ju inte fastna i enbart sporthojsträsket, man måsta ha lite olika att välja emellan..allttefter humör och väder. (och om :tuttar vill åka med..)

Jag är avundsjuk bara för att jag itne har någon. Och jag vill ha en också!
Synd att dom är så satans dyra bara:mad::tummenupp

Last edited:
Det faktum att personen i fråga sitter på det här forumet och har en byggtråd påverkar på inga sätt att jag tycker att det är skitfult och vedervärdigt på alla sätt.
Hojen i sig ser ju snygg ut ända tills man tittar lite längre bak på den. En dragkrok.. På en sporthoj dessutom... :zpy
Min egen åsikt, står för den. (Förstår att ingen vill höra att ens barn är fula, även om så är fallet)

Din mamma höll med.

Vafan

http://www.blocket.se/vasterbotten/Honda_Goldwing_GL_1500_med_sidovagn_26741154.htm?ca=11&w=3

Semester i Sverige är en nära och trygg semester i vacker natur. Sverige är ypperligt för en semester med dina nära och kära. Tänk dig en familjesemester i Småland eller Kina som ligger alldeles runt hörnet, vore inte detta något för alla i familjen?? Köp en Guldvinge som rymmer hela din familj och lite till.

Läste precis att nyaste Vilden har ju Airbag

/Petai

Fråga när hur lång sträcka förarens körning är på och tyck synd om han för att folk inom transport måste köra så hutlöst långa sträckor!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025