SmiiX
Kawakisaki
Eller dra över ett sådant där silvrigt överdrag som finns att köpa och skriv med stora bokstäver: MOPED![]()
![]()
Fet ide, ska göra de på min bil.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller dra över ett sådant där silvrigt överdrag som finns att köpa och skriv med stora bokstäver: MOPED![]()
![]()
Fet ide, ska göra de på min bil.![]()
Nuförtiden kan man faktiskt betala sin p-biljett via mobilen....
Problem solved.
Jag skickade ett mail till jönköping kommun angående mc parkering. Dom tyckte man skulle lägga ticketsen i en plastpåse och sen ett gummiband runt styret.
Då har man gjort vad man kan sa han.
Har aldrig nånsin köpt en biljett och har aldrig nånsin fått böter heller...
Trodde inte ens att det gick att få det faktiskt men förstår att storstäderna ser annorlunda på saken. Hojar verkar va fredade åtminstonde i Dalarna.![]()
Mhm. Det tar faktiskt emot att köpa biljett till MC. Varför skall vi betala lika mycket som tex en Hummer H2?
Jag tar med mig nummerplåten när jag parkerat... sitter med kardborre
Funkar det? Kan de inte helt enkelt kolla ramnr eller något?Jag tar med mig nummerplåten när jag parkerat... sitter med kardborre
Jag vet inte hur det är i andra städer men i Stockholm finns det väll en "oskriven regel" att man får stå lite vart man vill med motorcykel utan att betala...
Jag har inte betalat en biljett under 5 år som jag bott här och bara fått p-böter en gång på grund av att jag hade ställt mig väldigt dumt som hindrade framkomligheten på hamngatan![]()
Funkar det? Kan de inte helt enkelt kolla ramnr eller något?
Kan de ge en böter när man precis kommer tillbaka, dvs måste man hålla utkik så att det inte är någon lapplisa kvar när man ska iväg sen?
Bor du i Uppsala så är de ju bara å parkera på fyristorg, jag har aldrig blivit lappad när jag stått där. Brukar ju iofs parkera på farsans innergård om jag ska stå nån längre tid, lite trångt att komma igenom grinden bara.
Det kan väll inte vara en sån bra ide?, är dem riktigt jävliga då bogserar dem väll bort den?![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |