Bankörning & RR

Nä, men mjukare.

Sen har vi fått en liten tjej här hemma också så där förvinner ju automatiskt 2 sec. :rullandeu

Magnus: Fan vad kul att höra :tummenupp

Eftersom jag numer har 2 småkillar hemma betyder det att jag blir 4 sekunder långsammare :va

Det skall bli jäkligt skoj att köra lite sprint igen även om det inte lär bli några pallplatser.
 
Nån som ska till Anderstorp på kvällskörning nu på tisdag den 20:e April?
Finns det dessutom en plats på släp eller i buss så hade det varit grymt!
 
Nu var det dags för SM i Anderstorp:)

Vilka kommer och kör och tittar på när vi GBGare
slåss mot resten av Sverige?
 
Då får man väl gratulera Küngen och Falemo till framgångarna. Bra kört!

Inte mycket fick man gjort denna helgen heller, motogp på tv och webradio från anderstorp hela dagarna :)
 
Jag är duktig sugen på att köra bana (en bandag, inte börja rejsa). Har dock ingen koll alls på vilka banor som har körningar och var det finns platser över. Är det någon med koll som kan komma med ett tips?

Har du en bokad dag, det finns fler platser och vill ha sällskap är detta ett gyllene alternativ.

EDIT: gärna en lördag eller söndag.
 
Last edited:
Jag är duktig sugen på att köra bana (en bandag, inte börja rejsa). Har dock ingen koll alls på vilka banor som har körningar och var det finns platser över. Är det någon med koll som kan komma med ett tips?

Har du en bokad dag, det finns fler platser och vill ha sällskap är detta ett gyllene alternativ.

EDIT: gärna en lördag eller söndag.
Det finns platser på en tredagars på Gotland i augusti, kanske inte riktigt det du söker, man iaf :)
 
Jag är duktig sugen på att köra bana (en bandag, inte börja rejsa). Har dock ingen koll alls på vilka banor som har körningar och var det finns platser över. Är det någon med koll som kan komma med ett tips?

Har du en bokad dag, det finns fler platser och vill ha sällskap är detta ett gyllene alternativ.

EDIT: gärna en lördag eller söndag.

http://www.racingworld.se/ har körning nu på söndag på kinnekulle. det är en liten bana som är mer lämplig för motard.

någon annan som skall till kinnekulle på söndag?
 
Highsider, har två bandagar i sommar!

Alltid någon från götet som ska dit!

http://www.racingworld.se/ har körning nu på söndag på kinnekulle. det är en liten bana som är mer lämplig för motard.

någon annan som skall till kinnekulle på söndag?

Jag fick tag i en (SMC) heldagskörning på Gelleråsen förra tisdagen för en femhunka. Imorgon blir det Falken så nu har det börjar lossna :p

Tack för tipsen!
 
Fiffan, idag fick man passa sig så man inte fick stryk av en chey. Var några håriga damer som dammade på friskt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top