Bankörning & RR

Någon som funderar på att åka till Anderstorp imorgon kväll?
Tänkte ev åka dit. :)
 
Är det någon som ska till Gotland nu till helgen 4-6 juni som har lite slicks att sälja? Gjorde av med allt jag hade första helgen och är kvar på ön tills helgens körning.

Nya eller beg, pma eller ring 0768 88 99 55

polaren skall dit och han har en uppsättning beg slicks som jag tror han vill bli av med. jag sms:ar ditt nr till honom.
 
Någon som funderar på att åka till Anderstorp imorgon kväll?
Tänkte ev åka dit. :)

Jag är nog på. Vilken tid tänkte du åka ungefär?
Jag har ju en härlig buss med plats för två men den är lite ostabil för stunden. Startar lite som den vill... Det blir nog att ta sig dit på hojen..
 
Jag är nog på. Vilken tid tänkte du åka ungefär?
Jag har ju en härlig buss med plats för två men den är lite ostabil för stunden. Startar lite som den vill... Det blir nog att ta sig dit på hojen..

Tänkte försöka komma iväg runt lunch/efter lunch.
Har plats på släpet, låter stabilare än bussen. Med all respekt. ;)
 
Spionage

Vilka är dom? Vart är dom påväg? Varför är det inte fler?
 

Bifogat

  • kallekula.jpg
    kallekula.jpg
    66.3 KB · Visningar: 120
Det blev ingen körning det regna som fan i Anderstorp:huvet:huvet:huvet

Renga som fan var väl att ta i, men blött var det ju. Det torkade nästan upp mot sista timmen. I alla fall i alla doserade kurvor.

Det var ju inte direkt trångt på banan igår. Som mest var vi 4 hojar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top