Skillnaden mellan tjejer och killar på antal dom haft sex med.

• Thread starter Thread starter Allstaar
  • Start date Start date
? :va Hur ska du ha det egentligen?
Först spelar det ingen roll.
Sen är det oattraktivt.
Sen spelar det ingen roll igen.

Så många som säger pReCis likadant
"ja bryr mej inte om siffran"........."men har hon fan varit med fler än XXantal är hon fan inget att ha".

Varför dömer ni?

Alla vill ha en orörd tjej som är duktig i bingen..

Lösningen är ju att inte fråga så slipper man alla begymmer.. Snacka framtid istället!

Det är ju som bilar och hojar, är det fler ägare innan så känns det mindre bra! Kan ju va sönderkörd av dom innan som inte visat respekt och gjort underhåll.

Sen är det oattraktivt.

"ja bryr mej inte om siffran"........."men har hon fan varit med fler än XXantal är hon fan inget att ha".

Varför dömer ni?

Jag vill fan inte ens veta hur många tidigare ägare det har varit på mina fordon, visst, jag vet ju att jag inte har köpt dom nya, men börjar polarna säga att "den där har en kompis morsa haft, sedan fick kompisen den och han sålde den till en pundare som sedan skulle skrota den..."

Inte fan är det kul....

Jag må vara föråldrad, men att knulla runt är svinigt, killar förväntas vara svin, tjejer förväntas inte vara det.

Varför får inte tjejer vara bättre på någonting?

Inte föråldrad, bara sjukt orättvis.
Genom ditt uttalande visar du att du ställer högre krav på tjejer genom att indirekt säga att det är phult för oss tjejer att vara kåta och vilja :borra

Edit: Vi är människor vi också med drifter ;)

Inte föråldrad, bara sjukt orättvis.
Genom ditt uttalande visar du att du ställer högre krav på tjejer genom att indirekt säga att det är phult för oss tjejer att vara kåta och vilja :borra

Edit: Vi är människor vi också med drifter ;)

Näe, det är snarare så att jag ställer inga krav på killar, för dom har jag ändå inte tänkt ligga med.

Skulle jag ligga med killar skulle jag säkert välja bort dom som hade legat med massor av killar före mig också.

Jag förnekar inte alls tjejer deras sexualdrift, men är inte jag inblandad så vill jag inte höra talas om den.

Jisses vilka mossiga fördomar. Lever vi fortfarande på 90-talet?

Så länge tjejen inte har en massa sjukdomar så får hon gärna vara mer erfaren än mig och lära mig nya saker. :)

Vad som har hänt tidigare i livet är ointressant.

Ja, mycket.
Att två människor med exakt likadant beteende blir bemötta helt olika är ju bara tragiskt. Den ena hyllas, den andre fördöms.
Det hela vilar ju på en helt föråldrad könssyn som är nedlåtande både gentemot män och kvinnor.

Ni har ju ganska mycket er själva att skylla. En kille som är känd för att vara en player får ju ganska mycket tjejer enbart pga sitt rykte. Samma grej med killar som är upptagna eller (ännu bättre) gifta. Då jävlar ska det flörtas. Att som kille gå ut på krogen med en förlovningsring är ju ett gammalt beprövat trick. Skulle en tjej göra så skulle det snarare få motsatt effekt. Varför är det så? Har det också med föråldrad könssyn att göra eller är det helt enkelt så att killar och tjejer är olika.

Sen är det oattraktivt.

Varför dömer ni?

Det är oattraktivt om hon varit med ett antal som jag uppfattar som överdrivet i förhållande till hennes ålder. Lika många som mig själv plus minus en handfull är okej ungefär. Jag frågar ju dock aldrig :) Speciellt inte om jag är intresserad på riktigt.

Jag dömer inte heller. Det här har vi ju faktiskt surrat lite om förut ;)

Var mitt inlägg verkligen så svårtolkat eller var du bara kvinnlig och läste mellan rader som inte fanns för att skapa debatt?

Läste mitt inlägg igen, inkl de bitar du inte fetmarkerat i din citering. Såg förståeligt ut enligt mig :va

Killar vill ha en brud som är askåt hela tiden så dom kan ligga en massa. Men ändå vill dom inte ha en brud som legat med en massa killar. :va

Det är oattraktivt om hon varit med ett antal som jag uppfattar som överdrivet i förhållande till hennes ålder. Lika många som mig själv plus minus en handfull är okej ungefär. Jag frågar ju dock aldrig :) Speciellt inte om jag är intresserad på riktigt.

Jag dömer inte heller. Det här har vi ju faktiskt surrat lite om förut ;)

Var mitt inlägg verkligen så svårtolkat eller var du bara kvinnlig och läste mellan rader som inte fanns för att skapa debatt?

Läste mitt inlägg igen, inkl de bitar du inte fetmarkerat i din citering. Såg förståeligt ut enligt mig :va

Du säger ju emot dej själv igen. Du vill nog inte bry dej, fast innerst inne så gör du det ändå.

Och det här med att du inte ens frågar, och specielllt om du är intresserad av tjejen i fråga, visar ju tydligt på att du inte vill ens veta av att hon har haft en sexuell historia och sexuella partners innan dej. Du vill nog känna att du är den förste innerst inne :tungan

Det är andra killar som hyllar killar som borrat många hål, inte tjejer. Och det är tjejer som smutskastar andra tjejer som haft många killar.

Jag väljer hellre en tjej som vet hur hon ska knulla än en oskuld som inte ens hajar att hon är kåt trotts att det blivit vått genom byxor och allt. Så länge jag inte vet antalet eller det är med snubbar i min omgivning som jag umgås eller träffar dagligen kvittar det, för stannar hon hos mig betyder det att hon gillar det hon får. Så länge folk är trogna och skyddar sig så skiter jag i det.

Tror detta med siffran förknippas direkt med att personen har lätt för att ha sex med andra och kan lättare vara otrogen. De flesta polare jag har som gör allt för att knulla och skryter med antalet för varje brud de borrar är de som titt som tätt är otrogna, men detta behöver inte vara så med alla utan finns alla möjliga sorters människor.

En rätt inkörd tjej är guld värd, men en sönderkörd slit o släng brud har skador i sitt inre som kan ställa till det både i sängen och privat.

Edit: undrar vad homo personer tycker ang. detta med antal sex partners man haft, då kan man nog jämföra hur tjejer tänker och killar när de träffar samma kön.

Helt ärligt tror jag det har något med tillit att göra och hur pass trygg man känner sig med den partnern.

Jag tänker då utifrån att om en kille eller tjej varit med 50 olika personer t.ex så finns det oftast en attityd som följer med. Tjejerna som jag hört om varit uppe i dessa siffror är oftast väldigt ja trashiga utav sig och allt står inte rätt till där uppe och med killar så är det jag är grymmast syndromet. Dvs dom kan få vilka dom vill och kör med allt och alla. Ingen av dessa två alternativ känns som en vettig partner. Och sannolikheten att någon utav dessa har varit otrogen är rätt stor också.

Medans en tjej eller en kille som valt ut sina ligg med lite mer precision känns lite vettigare. Och så har oftast fallet varit.

Jag hoppas ni förstår mitt resonemang, ligger lite fördomar i det och erfarenhet. Detta är inte inriktat på ett specifikt kön utan allmänt.

EDIT: Såg att Bullysmile va inne lite på samma linje som jag. Såg inte det då jag skrev detta när han antagligen posta sitt inlägg.

Jisses vilka mossiga fördomar. Lever vi fortfarande på 90-talet?

Så länge tjejen inte har en massa sjukdomar så får hon gärna vara mer erfaren än mig och lära mig nya saker. :)

Vad som har hänt tidigare i livet är ointressant.

Jo man ska ju inte ha så många krav.

Frisk & född kvinna räcker väl långt. :tuttar

Killar vill ha en brud som är askåt hela tiden så dom kan ligga en massa. Men ändå vill dom inte ha en brud som legat med en massa killar. :va

Måste hon ha legat med en massa killar för att vara kåt :va

Minns ett par stycken från min ungdom som inte var sådana :skavsår

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back