Skillnaden mellan tjejer och killar på antal dom haft sex med.

• Thread starter Thread starter Allstaar
  • Start date Start date

Allstaar

Guest
Har ni fått den fråga någon gång? En tjej säger att det är värre för tjejer än för killar etc.

Här har vi ett svar ni får ta och memorera, ni kanske har sett det förut men nu är det dags att memorera. :tummenupp

En tjej har skrivit i sin blogg :"det är sjukt att en kille som knullat en massa tjejer omnämns som en grym kille, 'he's the man' , men om en tjej gör samma sak så är hon en 'slampa'! Vad är det för fel på samhället?

En kille svarar: "man måste se det ur rätt vinkel. Om man har en nyckel som kan öppna ett lås så är det en bra nyckel. Om du har en nyckel som öppnar en massa lås så är det en riktigt grym nyckel, 'the master key'. Men om man har ett lås som kan öppnas av vilken nyckel som helst så är det ju ett riktigt skitlås"

haha :D

Vore bra om man använde huvet också när man använder nyckeln så man inte öppnar saker man inte vill öppna :gnissla

rolig jämförelse som fick en att garva lite.

resten orkar jag inte kommentera för alla får göra som de vill bara de kan ta konsekvenserna i framtiden ifall det skulle behövas.

Är du säker på att det var från en blogg?

Läste det igår på flashback nämlish ;)

Jag är tyvärr rädd att du har rätt angående ditt antagande gällande synen på det..
Brudar blir generellt dömda hårdare för att ha haft flera sexuella partners, än vad en kille skulle bli.
Fuckt up :3freak

Jag är tyvärr rädd att du har rätt angående ditt antagande gällande synen på det..
Brudar blir generellt dömda hårdare för att ha haft flera sexuella partners, än vad en kille skulle bli.
Fuckt up :3freak

Fel, tjejer döms inte alls hårdare för antalet tjejer dom har haft sex med.

Att ha sex med killar ÖHT är rätt vidrigt, ju fler ju värre!

Hur många är många egentligen, och vem tog sig friheten att bestämma siffran?

När jag träffar en tjej (vilket jag aldrig gör :mad:) så bryr jag mig inte speciellt mycket om hennes förflutna och hur många hon har varit med. Om jag skulle träffa en tjej som är 25 och hon har varit med 50 olika killar så skulle hon ju självklart inte vara lika attraktiv, OM hon nu skulle berätta det. Jag brukar aldrig fråga eftersom det inte tillför mig något.

Tjejer däremot verkar ha en fetish att fråga hur många man har varit med. Om man väljer att svara på frågan och nämner en siffra, som man själv tycker är skapligt låg i förhållande till sin ålder, så drar dom in sig i sitt skal igen och blir besvärliga :3freak Siffran i sig spelar liksom ingen roll verkar det som...

Hur är det dom säger? Tjejer delar med hälften och killar kör 1/4 eller är det tvärt om? :tuttar

Kan man skriva så? "ju fler ju"
Jag trodde man skulle skriva "ju fler desto"
Går att samskriva, juflerdesto.

såere när man bor tillräckligt långt norrut, när föräldrarna är kusiner. Minst.

Men skillnaden ligger väl i att det inte är direkt svårt för en tjej att få sig ett ligg :korvfest

Sant, men är det något konstigt tycker du? :confused:

Ja, mycket.
Att två människor med exakt likadant beteende blir bemötta helt olika är ju bara tragiskt. Den ena hyllas, den andre fördöms.
Det hela vilar ju på en helt föråldrad könssyn som är nedlåtande både gentemot män och kvinnor.

Snubben som skrev det dära idiotiska och ytterst tramsiga jämförelsen med "nycklar och lås" kan ju inte vara riktigt funtad.

I pity the fool.

Ja, mycket.
Att två människor med exakt likadant beteende blir bemötta helt olika är ju bara tragiskt. Den ena hyllas, den andre fördöms.
Det hela vilar ju på en helt föråldrad könssyn som är nedlåtande både gentemot män och kvinnor.

Snubben som skrev det dära idiotiska och ytterst tramsiga jämförelsen med "nycklar och lås" kan ju inte vara riktigt funtad.

I pity the fool.

Jag må vara föråldrad, men att knulla runt är svinigt, killar förväntas vara svin, tjejer förväntas inte vara det.

Varför får inte tjejer vara bättre på någonting?

De är väl när man är 18 som de är coolt att ha satt på många brudar

Ingen vuxen kan väl skryta om hur många man dornat?

Hur många är många egentligen, och vem tog sig friheten att bestämma siffran?

När jag träffar en tjej (vilket jag aldrig gör :mad:) så bryr jag mig inte speciellt mycket om hennes förflutna och hur många hon har varit med.
Om jag skulle träffa en tjej som är 25 och hon har varit med 50 olika killar så skulle hon ju självklart inte vara lika attraktiv, OM hon nu skulle berätta det. Jag brukar aldrig fråga eftersom det inte tillför mig något.

Tjejer däremot verkar ha en fetish att fråga hur många man har varit med. Om man väljer att svara på frågan och nämner en siffra, som man själv tycker är skapligt låg i förhållande till sin ålder, så drar dom in sig i sitt skal igen och blir besvärliga :3freak Siffran i sig spelar liksom ingen roll verkar det som...

? :va Hur ska du ha det egentligen?
Först spelar det ingen roll.
Sen är det oattraktivt.
Sen spelar det ingen roll igen.

Så många som säger pReCis likadant
"ja bryr mej inte om siffran"........."men har hon fan varit med fler än XXantal är hon fan inget att ha".

Varför dömer ni?

? :va Hur ska du ha det egentligen?
Först spelar det ingen roll.
Sen är det oattraktivt.
Sen spelar det ingen roll igen.

Så många som säger pReCis likadant
"ja bryr mej inte om siffran"........."men har hon fan varit med fler än XXantal är hon fan inget att ha".

Varför dömer ni?

Vem fan vill köra begagnat :fakta
Man vet ju aldrig hur långt den gått, eller hur många gånger den blivit maxad.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back