Zarrell
Stunter Wannabe
det tar i princip 5-10min innan man kan läsa oljestickan rätt så var inte orolig om det inte syns direkt. Efter den är lite uppvärmd testa att varva lite/låt den gå på höga varv ett tag precis innan du kollar, då borde du lyckats pumpa runt lite olja o se något på stickan.
För övrigt fick jag min fcr med posten idag
. Plockat isär allt o kollat vilka munstycken som satt i, allt ser bra ut hittils, lägger upp bilder imorgon ^^
För övrigt fick jag min fcr med posten idag
. Plockat isär allt o kollat vilka munstycken som satt i, allt ser bra ut hittils, lägger upp bilder imorgon ^^

.
Tror jag fick till det bra, skruvade in till precis efter rasslet slutade. Lite jobbigt med DRZans motor dock, tycker den rasslar hela tiden oavsätt och man hör hur kammarna jobbar.
. Påminner mig ständigt om att kolla hojens oljenivå regelbundet 