Ointressant

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Varje dag upplyses man om saker som är ointressant men som någon annan tycker är intressant. Jag vet att vad än denna gråa torsdag ytterligare för med sig till mig så kommer inget toppa bakrutedekalen jag såg på E18 idag:

Håll avstånd, katt i bilen

Jag kan faktiskt inte tänka mig något mindre intressant att veta. Det enda som är intressant är huruvida katten anses mer värd än föraren eftersom föraren anser sig nödgad att värna sitt korkade lilla djur mer än sig själv. Om katten ens vore smart skulle den kört själv. :fakta Katter har för övrigt lågt värde, jag kunde lika bra skriva:

Håll avstånd, mina svettiga jumpabraller ligger i en påse i bagageluckan

Vilka ointressanta saker får ni smetade i era annars så rena sinnen?

:confused:

Allt som skrivs om Let's Dance.

Allt T Östros tycker.

Bildekaler var roligare förr. Det är ironiskt att alla "Barn/hundar/katter/tröttmössa i bilen"-dekaler är så små att man måste köra väldigt nära för att kunna läsa dem. Päronen ökar nog risken att krocka med sina små varningstexter.

När man ser en bil där det står "Jag kör hellre motorcykel" i bakrutan.

Men gör det då för i helvete!!

Andras barn och djur.
Särskilt om man inte frågat om det. Inte alltid, men oftast.

ALLA dina trådar. E bra less på att dom. Att dom ligger under nya olästa trådar hela tiden....

Varför befann du dig på E18? Jag trodde du höll dig till lite mer eleganta adresser som Riddargatan, Strandvägen, Norrmälarstrand och i värsta fall Kungsgatan men inte så oelegant som E18 :gnissla :tungan

Tv-utbudet är väldigt ointressant numera. Om det är något av värde så sänds det på betalkanaler.

Man sänder program som är billiga att producera. Samma ointressanta människor som får uppmärksamheten och säker den.

Jag brukar sakta smyga upp bakom bilar och kolla om dom har någon sådan skylt.

Har dom inte det släpper jag av och ger dom en jävla lucka innan jag tar fart och kör in i dom bakifrån med en jävla syra...

Har man ingen skylt får man skylla sig själv tycker jag!

Det är väl ytterst relevant information?

Tänk dig ett snabbstopp framför dig på E18: du är tvungen att justera arslet en av tre bilar, och på den ena bilen står det "Håll avstånd, katt i bilen".

Jag vet vilken bil jag skulle välja iaf. :hihi

Last edited:
Varför befann du dig på E18? Jag trodde du höll dig till lite mer eleganta adresser som Riddargatan, Strandvägen, Norrmälarstrand och i värsta fall Kungsgatan men inte så oelegant som E18 :gnissla :tungan

Ääääh. Han bor ju utanför tullarna. Då vistas man på E18 titt som tätt :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...