Slowroller
Skrämmer små barn
Med tanke på vilket forum den här diskussionen är på är jag ohyggligt förvånad över att ingen föreslagit "Clone-a-willie" än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
olyckskorp

Nu handlar denna tråd om att fixa presenter till sin brud va, så skippa melankolin![]()
Den biten var fixad för tio inlägg sedan eller så, och jag försökte bara påpeka vad som eventuellt skulle kunna bli en katastrof innan någon annan beslutade sig för att pröva din rosaskimmrande dröm.
För erkänn, ingen kille HAR någonsin packat åt dig så att du har varit nöjd med det?
med varandra. Och om, och endast om, det skulle fattas nåt i klädväg är det bara att springa in och tjöööpa i närmsta butik.
Men vad blev det för present ??
Den biten var fixad för tio inlägg sedan eller så, och jag försökte bara påpeka vad som eventuellt skulle kunna bli en katastrof innan någon annan beslutade sig för att pröva din rosaskimmrande dröm.
@ GuW
Det handlar om överraskningen i sig, inte vilken t-shirt man tagit med..
Nej, ingen snubbe har packat åt mej, men om jag skulle bli överraskad av en kille på så vis så skulle jag bli överlycklig av tanken och över den presenten.
Skit samma om det är en rosa lr blå tröja han packat ner, för förhoppningsvis så skall väl ändå mini-weekenden firas ihop med mestmed varandra. Och om, och endast om, det skulle fattas nåt i klädväg är det bara att springa in och tjöööpa i närmsta butik.
Jag ser faktisk inte problemet.
Men visst, man kan ju isf se problem i allt om man vill och då aldrig behöva hitta på nåt åt sin käresta.
Fast då lär det granterat bli problem i slutändan ändå.![]()
Instämmer med dig. Risken för att den goda idén och allt engagemang blir pannkaka pga felaktig packning är överhängande.
Och då är det inte alla hennes skor som får plats heller. Inte konstigt att man får slita på jobbet 
Du är en tjej som hänger på sporthoj. Det tyder kanske på att du har lite annan syn på vardagsting än många andra tjejer. Givetvis så borde det vara som du skriver. Men verkligheten kan vara en helt annan än den verklighet som borde vara.
Men du, kom med ett bra förslag då!
Nej, då står jag hellre ut med ett par araber....

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |