Tjejen fyller 30, tips på present?

Med tanke på vilket forum den här diskussionen är på är jag ohyggligt förvånad över att ingen föreslagit "Clone-a-willie" än.

Ge henne slikonpattar eller ansiktlyft ;P inte för hon behöver det....men i framtida syften.

:bladder

Nu handlar denna tråd om att fixa presenter till sin brud va, så skippa melankolin :krama

Den biten var fixad för tio inlägg sedan eller så, och jag försökte bara påpeka vad som eventuellt skulle kunna bli en katastrof innan någon annan beslutade sig för att pröva din rosaskimmrande dröm.

För erkänn, ingen kille HAR någonsin packat åt dig så att du har varit nöjd med det?

Den biten var fixad för tio inlägg sedan eller så, och jag försökte bara påpeka vad som eventuellt skulle kunna bli en katastrof innan någon annan beslutade sig för att pröva din rosaskimmrande dröm.

För erkänn, ingen kille HAR någonsin packat åt dig så att du har varit nöjd med det?

Har någon kille nånsin packat åt DIG så du varit nöjd?

@ GuW

Det handlar om överraskningen i sig, inte vilken t-shirt man tagit med..
Nej, ingen snubbe har packat åt mej, men om jag skulle bli överraskad av en kille på så vis så skulle jag bli överlycklig av tanken och över den presenten.:tummenupp
Skit samma om det är en rosa lr blå tröja han packat ner, för förhoppningsvis så skall väl ändå mini-weekenden firas ihop med mest :krama med varandra. Och om, och endast om, det skulle fattas nåt i klädväg är det bara att springa in och tjöööpa i närmsta butik.
Jag ser faktisk inte problemet.

Men visst, man kan ju isf se problem i allt om man vill och då aldrig behöva hitta på nåt åt sin käresta.
Fast då lär det granterat bli problem i slutändan ändå. :tungan

Last edited:
Fick presentkort på detsamma av min tjej häromdan.
Som tack för jag ställde upp och övningskörde bil med henne. (Glad att det är över :D)
Längtar till sommaren nu, så jag får se Skåne en bit från ovan! :banana

Instämmer med dig. Risken för att den goda idén och allt engagemang blir pannkaka pga felaktig packning är överhängande.

@ GuW

Det handlar om överraskningen i sig, inte vilken t-shirt man tagit med..
Nej, ingen snubbe har packat åt mej, men om jag skulle bli överraskad av en kille på så vis så skulle jag bli överlycklig av tanken och över den presenten.:tummenupp
Skit samma om det är en rosa lr blå tröja han packat ner, för förhoppningsvis så skall väl ändå mini-weekenden firas ihop med mest :krama med varandra. Och om, och endast om, det skulle fattas nåt i klädväg är det bara att springa in och tjöööpa i närmsta butik.
Jag ser faktisk inte problemet.

Men visst, man kan ju isf se problem i allt om man vill och då aldrig behöva hitta på nåt åt sin käresta.
Fast då lär det granterat bli problem i slutändan ändå. :tungan

Du är en tjej som hänger på sporthoj. Det tyder kanske på att du har lite annan syn på vardagsting än många andra tjejer. Givetvis så borde det vara som du skriver :). Men verkligheten kan vara en helt annan än den verklighet som borde vara.

Hur som helst. Vad blev det för present!?

Jag ger er nåt att suga på: Min tjej hade sparat som fan, så när vi firade årsdag åkte vi till Brno och såg GP. Kanske var då jag insåg att jag verkligen ville ha henne mer än nån annan...
(var alltså en försenad b-daypresent...

Instämmer med dig. Risken för att den goda idén och allt engagemang blir pannkaka pga felaktig packning är överhängande.

Själv satt man och planerade en Thailandresa, som inte blev av för att vi båda hade för mycket att göra tyckte vi. Då vi kom in på just packningen sa hon följande (inte ordagrant men iaf).

"Och så en resväska enbart för skor". :va Och då är det inte alla hennes skor som får plats heller. Inte konstigt att man får slita på jobbet :huvet

Får se om man vågar sig på överraskning á la dunderhonung i form av en resa till New York i sommar. Känns som om det kan bli en utmaning.

Eller det kanske inte går? Man måste väl fylla i något formulär på internet? Men det kanske jag kan fixa "åt henne".

Du är en tjej som hänger på sporthoj. Det tyder kanske på att du har lite annan syn på vardagsting än många andra tjejer. Givetvis så borde det vara som du skriver :). Men verkligheten kan vara en helt annan än den verklighet som borde vara.

Nu är det mycket lätt att tro något på baserat på förutfattade meningar, och hade du känt mej hade du också vetat att estetik ligger mej mycket varmt om hjärtat. :tummenupp

Edit: Det hela har för mig inte med intresse att göra, utan handlar snarare om en attityd. Överallt finns det gnällf*ttor (av båda könen) som bara letar fel, du vet sådana jobbiga typer som aldrig blir nöjda med sin julklapp/födelsedagspresent, såvida de själva inte har bestämt den innan. Om det handlar om otacksamhet eller nåt slags kontrollbehov från deras sida låter jag vara osagt, men trist stil är det.
Så om man hyser rädsla för att göra 'fel' ja då kan man faktiskt inte göra något överhuvudtaget om man ska vara riktigt krass.
För vi alla vet ju att det är en ren omöjlighet att kunna läsa någon annans tankar, men det faktum i sig kan väl knappast hindra en från att hitta på något fint (om man gör det i bästa tron att den andre verkligen ska uppskatta det) än mindre användas som ursäkt för att slippa undan.

jag fyller 30 snart, önskar en resa någonstans varmt ......
eller något fint smycke + romantisk middag.
eller
kinakåpor till hojen
eller
betald bandag e också fint för min del:tummenupp:D

Men du, kom med ett bra förslag då!

det kommer aldrig att hända:rolleyes:

klasse, ta med henne till london en weekend nu till våren så kan du göra två flugor i en smäll du vet vad jag menar;)

En separation är en mycket oväntad present annars. Lite mer vanilj och svensson är väl att hyra in färgade män som gangbangar henne i ett par timmar.

Jag känner igen hela den här grejen. Det ska planeras, daltas och fillijokkas som fan när hon fyller. Brukar iofs bli bra :)

När man själv fyller så får man en plankstek och två bira på lokalhaket eller nån jävla nyckelring med en nallebjörn på som inte ens får plats i fickan.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg