Tjejen fyller 30, tips på present?

Varför måste ni höra av er till upplevelsecenter? Ring klubbarna direkt i stället.

Västerås http://www.fkaros.se/

Sthlm (gryttjom) http://www.skydive.se/

Eller varför inte Bjuda henne på en tripp till Gotland i sommar och braka av det i vår klubb. Lite lägre hopphöjd men mycket bättre utsikt. Man ser vattnet runt hela ön på höjd och är det riktigt klart ser man till Baltikum.

http://www2.gof.se/

Bjud henne på en resa, Weekend till Berlin/London/Barcelona med RyanAir är typ gratis, boendet kan du ordna på ngt vandrarhem (Hostel). Vill du spendera lite mer kan du ju bjuda henne på "Kebap (Berlin), Fish & Chips (London) "Billigt de äter i Barcelona" (Barcelona) klockrent! :tummenupp

Men du, kom med ett bra förslag då!

Nu har du ju redan löst det, genom att ta henne till ett arab-land, men oaktat det så föreslår jag alltid saker i present. Tjejer gillar smycken.
Killar gillar saker. Typ av ting väljer man beroende på vad någon gillar.
Presentkort är värdelöst så länge de inte är på typ NK där allt man kan tänkas behöva finns. Fick ett presentkort på Melanders Fisk av resebyrån som jag var tvungen att lösa in nyligen, antingen kunde man köpa 5 kg fisk, äta fisk eller en dunk olivolja typ. Maken till värdelös present får man leta efter. Har även fått humrar och sådant skit på presentkort som alltid löpt ut. Stor chans att man orkar gå och hämta en hummer bara för den är jete billi!!!!!111

Tänk om din tjej tycker Farao ävar en jävla bög och att pyramiderna är störtfåniga, snacka om att du har the beard in the mailbox då. :gnissla

Bjud henne på en resa, Weekend till Berlin/London/Barcelona med RyanAir är typ gratis, boendet kan du ordna på ngt vandrarhem (Hostel). Vill du spendera lite mer kan du ju bjuda henne på "Kebap (Berlin), Fish & Chips (London) "Billigt de äter i Barcelona" (Barcelona) klockrent! :tummenupp

:rofl :lol :D :tummenupp
Förlåt, satte minus på ditt inläg men skulle vart plus.
"Ryan Air" :lol :pricelessroligt

Last edited:
Resan till Egypten är ingen present, det är ngt vi gör tillsammans.
Kan varmt rekomendera snorklingen & dykningen där, även om det är Arabiska fiskar.

Resan till Egypten är ingen present, det är ngt vi gör tillsammans.
Kan varmt rekomendera snorklingen & dykningen där, även om det är Arabiska fiskar.

Men det är också det ENDA som finns där.

och pyramiderna. Men om man inte dyker och inte gillar att titta på stenrösen finns det klart värdare resmål.

Sant, Egypten är bra dykning...& framförallt VARMT vid denna tid på året, men det är klart man kan åka till Mallis & dricka svenskt kaffe & äta kaviarmackor med resten av svenska befolkningen, eller kanske sitta & huttra i 10 graders värme runt Medelhavet. :rolleyes:
Nej, då står jag hellre ut med ett par araber....

Vad blev det för present då? :confused:

Jag kastar ut henne från ett flygplan med en vilt främmande man fastspänd på ryggen! :tummenupp

Last edited:
Sant, Egypten är bra dykning...& framförallt VARMT vid denna tid på året, men det är klart man kan åka till Mallis & dricka svenskt kaffe & äta kaviarmackor med resten av svenska befolkningen, eller kanske sitta & huttra i 10 graders värme runt Medelhavet. :rolleyes:
Nej, då står jag hellre ut med ett par araber....

Prova Egypten om några månader istället. Då får du känna
varmt...:D Typ uppåt 45 i skuggan de bästa dagarna:yoparty

Bestäm att ni möts på en plats på stan för att du sen ska traska bort med henne till den hemliga resaturangen, men i själv verket så kommer du och möter henne med två packade väskor!
Ni ska inte alls käka på en restaurang, ni ska åka på en mini-weekend till Barcelona! Du har lömsk packat ner de saker hon brukar vilja ha med sig på semester och har i all hemlighet bokat allt. :kär

Det där är så jävla upplagt för FAIL!!

Om din kille skulle packa åt dig, vet han vilken foundation han ska ta, vilken nattcreme, vilken parfym??

Vilka skor som passar vilken klänning, och vilka smycken till det osv,osv?

Det finns INGEN hetrosexuell kille som med framgång har packat en weekendbag åt en kvinna än!

Det där är så jävla upplagt för FAIL!!

Om din kille skulle packa åt dig, vet han vilken foundation han ska ta, vilken nattcreme, vilken parfym??

Vilka skor som passar vilken klänning, och vilka smycken till det osv,osv?

Det finns INGEN hetrosexuell kille som med framgång har packat en weekendbag åt en kvinna än!

Partypooper :arsele

Om han är lite smart så känner väl han bruden lite granna iaf?
Packa ner HELA hennes necessär ifall man nu inte specifikt vet exakt vad hon vill ha med sig, ta med hennes favoritoutfit och ett par skor hon gillar. Fan, lite koll har man väl ändå?
(och om man nu är jätteorolig att man ska packa ner fel skit, ring då isf hennes bästa väninna för konsultation, hon vet garanterat! -think outside the box liksom ;))

Lite smarta och kreativa är väl ändå ni snubbar? :tungan

Edit: Om det skulle fattas nåt, kan man faktiskt inhandla det på plats :krama

Partypooper :arsele

Om han är lite smart så känner väl han bruden lite granna iaf?
Packa ner HELA hennes necessär ifall man nu inte specifikt vet exakt vad hon vill ha med sig, ta med hennes favoritoutfit och ett par skor hon gillar. Fan, lite koll har man väl ändå?
(och om man nu är jätteorolig att man ska packa ner fel skit, ring då isf hennes bästa väninna för konsultation, hon vet garanterat! -think outside the box liksom ;))

Lite smarta och kreativa är väl ändå ni snubbar? :tungan

Edit: Om det skulle fattas nåt, kan man faktiskt inhandla det på plats :krama

Bah, det första det skulle vara fel på är vilken väska han har packat i, sen skulle helgen fortsätta med "du har packat en axelbandslös klänning, men ingen axelbandslös bh, hur hade du tänkt att jag skulle få bort nagellacket när removern står kvar hemma, ska du verkligen sitta på balkongen och dricka sprit hela helgen"

Det är tystare och skönare att gå ut i garaget och kapa rostfri plåt med vinkelslip hela helgen.

Bah, det första det skulle vara fel på är vilken väska han har packat i, sen skulle helgen fortsätta med "du har packat en axelbandslös klänning, men ingen axelbandslös bh, hur hade du tänkt att jag skulle få bort nagellacket när removern står kvar hemma, ska du verkligen sitta på balkongen och dricka sprit hela helgen"

Det är tystare och skönare att gå ut i garaget och kapa rostfri plåt med vinkelslip hela helgen.

Du är singel va? :arsele:D

Edit: Tror du missade när jag skrev ut i mitt tidigare inlägg att man kan faktiskt ta till en livlina och ringa en kåmpis :jäs

Du är singel va? :arsele:D

Jo, jag har valt att vara det, men jag föredrar termen "fristående".

Däremot har jag en dotter som jag har försökt packa/matcha kläder åt, så jag vet hur det brukar låta.

Sist jag åkte bort en weekend så packade jag i motorcykel-tankväskan.

Det var för ett par helger sedan när jag skulle åka bil till fjälls och åka skoter.
För mig är en väska en väska.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...