Tjejen fyller 30, tips på present?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Skallen är blank....

Jag funderar på att ge bort en upplevelse istället för någon trist pryl.
Kanske tandemhopp fallskärm?

Var det inte ngn på forumet som jobbade med att sälja upplevelsepaket? :confused:

Tacksam för lite tips, på fredag ska det vara klart.....:näsblod

Fahion Makeover?
Makeup, hårstyling och fotografering i olika kläder...
Chansen att känna sig som en riktig modell. (bortklemad och uppskattad)
Du kan också slängas in om så önskas.
Kul både för dig och henne ;)
Skicka PM isf.

Ett födelsedagskort med texten "Grattis på 25 års dagen".

Gör som jag istället.. När farsan fyllde 60 gav jag honom ett kort där det stod "Grattis på 85-årsdagen", i vilket jag skrev "Behåll det här så slipper jag ge dig ett nytt jävla kort varje år".

:tummenupp

Jag har kontakter på den kungliga leverantören av chokladpraliner, om det är intressant. Vet inte hur mkt man egentligen får ingnugga sig i processen, men fantastiska människor och du bestämmer själv hur mkt du vill lägga ner i cash. Kan kolla om du vill.

Jesseboy, tack för dina förslag!
Tror det lutar åt fallskärm då det är ngt hon tagit upp tidigare. :)

Lysande! :tummenupp
Skulle inte min höjdrädda dam vara med på...
Om det inte blir av så kan jag ordna hemska flygningar i combo med isåka med hoj, men det tar säkert minst ett par dar ihop...

Nu har jag inte läst hela tråden, men har du provat att....

*trummvirvel*

...borra? :va

glass-drill-7.JPG

Jag är ytterst förvånad att inte " ta na i tvåan" kommit som förslag än :va

Kan tänka mig att din tjej skulle bli mer än nöjd över den presenten...men här i Stockholm lägger vi ribban lite högre.

Ja det var inget förslag från min sida, utan mest en förvånad reflektion över tråden.

Sen vart ribban hamnar beror ju helt på vilken position hon ligger i :D

Finns ett ställe på karlavägen som säljer 'upplevelse-presenter' som heter http://www.boxexperience.com/ gå in dit och hör med dem om tips vad som skulle göra din lady gla' :)
Sen måste man ju köpa en stor bukett med blommor i vilket fall som helst. :tummenupp

Annars är ju överraskningar väldigt trevliga och nu vet jag inte din bugdet för denna present men om möjlighet finns så skulle jag rekommendera dej att dra en 'liten luring'. ;)
Säg att du bokat bord på en mysig restaurang och att ni ska äta där och sen har du planerat saker för helgen tillsammans med henne.

Bestäm att ni möts på en plats på stan för att du sen ska traska bort med henne till den hemliga resaturangen, men i själv verket så kommer du och möter henne med två packade väskor!
Ni ska inte alls käka på en restaurang, ni ska åka på en mini-weekend till Barcelona! Du har lömsk packat ner de saker hon brukar vilja ha med sig på semester och har i all hemlighet bokat allt. :kär
Ni åker ut till Arlanda och först där på plats när ni checkar in får hon veta destinationen. Hon kommer bli både överraskad och överlycklig över att ha en sån påhittid och romantisk pojkvän!! :kiss
Och så är en bukett blommor aldrig fel och det har du givetvis ringt och riggat innan så de står på hotellrummet och väntar på henne när ni anländer. :krama

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg