Fadde som ståupp-komiker - årets pinsammaste?

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Kommentarer på detta? Personligen så fixade jag inte att se klart hela klippet ...

OBS! Skämsvarning utfärdas.

[YOUTUBE-ID]gagVmuW7iRM[/YOUTUBE-ID]

Men gud, varför ska dessa kvasikändisar ens försöka?
Sverker Olofsson skulle vara fan så mkt roligare att lyssna på när han berättar om de olika hjulen på barnvagnar.

Jag tycker han ska börja fokusera på att göra en sak ordentligt istället för hundra saker skitdåligt.

Han har fått sin chans i media och offentligheten nu... Det är dags att media struntar i han nu... Lika så hans ex, linda rosing. Finns många personer som jag kan irritera mig på bara för att media tar upp dom till ytan... Tito Beltran är en annan som inte bör få mer tid i rampljuset...

Han har fått sin chans i media och offentligheten nu... Det är dags att media struntar i han nu... Lika så hans ex, linda rosing. Finns många personer som jag kan irritera mig på bara för att media tar upp dom till ytan... Tito Beltran är en annan som inte bör få mer tid i rampljuset...

Vilka är Fadde och Tito egentligen? Jag som aldrig läser skvallerpress, tittar särskilt mycket på TV eller surfar aftonbladet har ingen koll på sånt här :va

Rosing kommer snart tillbaka och berättar att hon blev tvingad att ta bort implantaten som hon blev tvingat att sätta in och sen tvingad att ta ut och satte in igen. Och inte ville hon att det skulle bli nyheter av det, det var ju därför hon ställde upp i skvallerpressen överallt, för att det skulle hållas hemligt. Hon är ett offer för alla idioter som inte kan lämna en stackars sönderopererad tant ifred, hon vill bara bli lämnad ifred, säger hon till hänt i vecket, på förstasidan, och får några hundra tusen till.

fy fan, jag klarade till 2,15. Riktigt dåligt.

Vilka är Fadde och Tito egentligen? Jag som aldrig läser skvallerpress, tittar särskilt mycket på TV eller surfar aftonbladet har ingen koll på sånt här :va
Tito hör väl inte hemma i det sällskapet?
Han är ju riktigt duktig på något.
[YOUTUBE-ID]aB-GaFGeQlc[/YOUTUBE-ID]
Editera genast och byt mot Johannes Brost.
[YOUTUBE-ID]dUBOQZFyLEY[/YOUTUBE-ID]

Jag garderade mig med ett ibland, dessutom läser jag sällan varenda liten notis. Är helt enkelt inte ett piss intresserad av dylikt skvaller. Därför har jag ingen aning om vilka Fadde, Titro, Brost, "Lets dance Karl-petter", "Idol-whatever" eller liknande är.

Till skillnad från pöbeln som låtsats inte bry sig, så läser jag inte mer än rubriken. Om ens det...

Last edited:
morran.JPG-749179.jpg

Men vad i hela helvetet!! har han INGEN självinsikt?
Jösses........

För er som uthärdar mer.....:rolleyes:

[YOUTUBE-ID]V3eI6NRL3aI[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]qFOcMvexcs[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...