Fadde som ståupp-komiker - årets pinsammaste?

Usch. Det är som med en kliande sårskorpa. Fast man inte borde klia är man där och pillar.
Kan inte låta bliii att kolla trots att det gör ont!

Smaklöst, utan självinsikt och återigen smaklöst. :3freak

Edit: Har han doppat huvut i paraffinolja? För han ser lika sliskig ut, som han verkar vara.

Fadde ar den trakigaste javeln i varlden som inte har i komedi att gora. Dessutom borde han ha akt in bakom galler eftersom han har ljugit i ratten ett par ganger, enligt honom sjalv.

Man behöver nog inte se detta alls för att inse att det suger..

Jag garderade mig med ett ibland, dessutom läser jag sällan varenda liten notis. Är helt enkelt inte ett piss intresserad av dylikt skvaller. Därför har jag ingen aning om vilka Fadde, Titro, Brost, "Lets dance Karl-petter", "Idol-whatever" eller liknande är.

Till skillnad från pöbeln som låtsats inte bry sig, så läser jag inte mer än rubriken. Om ens det...
Din jävla jävel!
Jag skall anmälla din kränkande signatur.
Då får inte du heller ha någon.

Ojdå.
Såg just att jag har en penis.
Då funkar det inte.
Faen.

Dom spelade ett klipp på eländet på radion idag,fick trycka på mute för jag klarade inte att höra.
Gnida frigolit har samma effekt på mig,munnen torkar ihop och det känns som någon skrapar på trumhinnan.

Undrar om det lät bra i hans eget huvud engång.....

Henrik

sign0094.gif

innan han ens börja så var hans karriär som komiker bortblåst. Snart försöker han bli politiker också och efter det porrskådis.....jävla miffo som gjort en jävla massa ansiktsoperationer som om det går att rädda skiten.

Efter en djäkla massa år som dörrvakt borde han ju ha en oändlig uppsjö av inspiration till skämt men nej... :näsblod Han bekräftar bara mina dåliga fördommar om dörrvakter i Stockholm. Dom är idioter och dom har inte ens någon humor...

Var det bara jag som fick ett intryck av att han ville skryta över sig själv istället för att slappna av och bjuda på sig själv och därför blev det pannkaka av alltihop? Ett tragiskt skämt är han ju i alla fall.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg