Fadde som ståupp-komiker - årets pinsammaste?

Haha! Fy fan vilket skitsnack. Jag tror att Bas Rutten har fått tillräckligt med smällar genom karriären för att inte längre vara rädd för att få lite stryk, särskilt inte så rädd att han börjar gråta.

Antagligen fattar Fadde att ingen går på det här. Han skriver det bara för att få sin blogg uppmärksammad. Det var antagligen därför han valde att överdriva så mycket att han till och med drog till det där med att Bas började gråta. Han vill att folk jävla säkert inte ska kunna hålla sig från att gå in och kommentera. Vips så har han ett gäng nya besökare och kan kamma hem lite mer reklampengar.

Kan någon hjälpa mig att förstå vad som, uppenbarligen, är så kul med följande:

"Jag har ridit på en kamel i Dubai. Samma kamel som Linda Rosing." :va

Haha! Fy fan vilket skitsnack. Jag tror att Bas Rutten har fått tillräckligt med smällar genom karriären för att inte längre vara rädd för att få lite stryk, särskilt inte så rädd att han börjar gråta.

Antagligen fattar Fadde att ingen går på det här. Han skriver det bara för att få sin blogg uppmärksammad. Det var antagligen därför han valde att överdriva så mycket att han till och med drog till det där med att Bas började gråta. Han vill att folk jävla säkert inte ska kunna hålla sig från att gå in och kommentera. Vips så har han ett gäng nya besökare och kan kamma hem lite mer reklampengar.

Jag tänkte så med, sen läste jag lite till i faddes blogg och insåg att han inte gör sig till, han är verkligen så dum som han ser ut.

Jag fixar inte att kolla på sådant där. Hur reagerar de andra i studion, skrattas det något?

Det skar genom kroppen av att se honom. Stackars karl, jo det är synd om honom. Han kan verkligen inte ha några vänner över huvud taget. För om han haft det, skulle de ha räddat mig från klipp av det här slaget.

Det här är så jävla rätt åt Fadde, hur kan man vara så här tråkig? Jag skrattar ihjäl mig år hur tråkig han är, man vill slå honom så jävla hårt och kasta äppelmos på honom.
Mina favorithållpunkter är 1:40, 2:33 och 3:15 - där är antiklimaxet som tydligast.

Dagens jävla b-komiker, om han nu ska göra komedi om det vardagliga kan han väl åtminstone göra det på samma sätt som Magnus Betnér, så det Blir någon komedi av det hela, nu är det bara tragiskt

Magnus Betnér äger!!!!!

Betner är i och för sig en tråkig grinolle. Sveriges ståuppare är ju som ett enda stort sömnpiller.

Märkligt att Betnér är så impopulär på det här forumet, där precis det raljerande han ägnar sig åt står så högt i kurs annars.

Jag tycker att han borde turnera landet runt med sin monolog "titta, här är en vattenpump"

[YOUTUBE-ID]O3adJM6fmX8[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker betner är wonderlicious! Bitter, allmänbildad, kvick och rakryggad! Typ som Markus fast rolig :tungan

Om nu bettan är så rolig som vissa här tycker, kan ni inte lägga upp the funniest clip bettner nånsin gjort? :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg