Mek & fika kvällar

Bullarna är bakade till kvällens fika, goda är dom :) Har råkat baka en överraskning till ikväll också :)

Bullarna är bakade till kvällens fika, goda är dom :) Har råkat baka en överraskning till ikväll också :)

Oj oj det här kommer bli en onyttig kväll :tummenupp Ta med myskuddar och stolar och filtar också om ni vill sitta skönt ;) Finns en oljig pall och en stol i garaget. Resten får sitta på gastuber. hahaha. :D

Onsdag 24 Feb kl 19-21

0. GSXR1100R = pappa Baloo (:tuttar)
1. Money
2. Leica
3. Sotlynx
4. Gamila
5. Swish
6. Ev hemliga gäster och andra fikasnyltare

Last edited:
Kul och relaxat idag, men Citronen & Switch borde nog ha åkt till stallet och diskuterat andra hästar istället för att babbla sönder halva kursen.

Linnea, Gamilla & Sotlynx var dock duktiga och intresserade av att lära sig, MVG på dessa tre damer.

Tusse & Dåren skötte sig föredömligt som vanligt.

Nästa kurs på onsdag 3/3 eller?

Vi är babbliga, det visste du!

Jag bidrog faktiskt lite, någon gång sådär, men något relaterat!

Tack alla! 8 pers fick plats i garaget. Jag är på nästa onsdag igen. Tror jag. Borde hinna till 19 så länge nån annan fixar fikat. haha.

Några önskemål vad vi ska göra? Jag föreslår byte av olja och filter. Och Micke föreslog kanske lossa tanken och kolla stift och sånt.

*höhöhöhö*, du är alltid lika rolig du.

Vi pratade häst i max 2 min, men det var väl kanske ett ämne som intresserade Herr Micke, eftersom det tycks vara det enda han snappat upp!

Kan så vara men det är sjukt störigt att försöka förklara något för tre intresserade deltagare när två andra babblar om annat samtidigt, garaget är för litet för hönsgård.

Babbla skit kan man göra vid andra tillfällen, det rör sig om två futtiga timmar som man är aktiv och intresserad av att lära sig meka, är man inte det så kan man ta en fika på stan isället.

Tack alla! 8 pers fick plats i garaget. Jag är på nästa onsdag igen. Tror jag. Borde hinna till 19 så länge nån annan fixar fikat. haha.

Några önskemål vad vi ska göra? Jag föreslår byte av olja och filter. Och Micke föreslog kanske lossa tanken och kolla stift och sånt.

Allt låter bra :) Bara kul att lära sig nått!

Håll er till ämnet. Finns en spamm-tråd om ni vill snacka vidare.

*/ ?>
Back