Mek & fika kvällar

Ska bli skoj! Hoj-anatomi inklusive lobotomi.. Eller hm vi kanske inte behöver plocka bort nåt permanent förresten.. :tungan:gnissla

Ps. medtag eget mys typ stolar, kuddar eller nåt om man vill sitta ner :D Och garaget är varmt men inte uppvärmt.. Skulle tippa på runt 15 grader.

Den borde vi väl kunna få ner till mitt garage på nåt vis :) Mickes släp nån gång kanske? Allt behöver ju inte göras första onsdagen.

Ooops, kom på att ja inte har något framhjul. :gnissla Måste få tag på Alex först. :hihi

Mek-kväll: Onsdagen den 17 Feb 19-21 i Leicas varma garage, pm:a Leica om vägbeskrivning, jag tar med mina tools så får ni fixa lite fika, det blir enklare hands-on och lite teori.

1. GSXR1100R (handledare)
2. Monkey
3. Leica
4. Switch
5.
6.
7.

Max 6 deltagare och inget hönsapladder :mad:[/QUOTE]

Mek-kväll: Onsdagen den 17 Feb 19-21 i Leicas varma garage, pm:a Leica om vägbeskrivning, jag tar med mina tools så får ni fixa lite fika, det blir enklare hands-on och lite teori.

2. Monkey
3. Leica
4. Switch
5.
6.
7.

Max 6 deltagare och inget hönsapladder :mad:
[/QUOTE]

Med eller utan hoj!?

Om ni vill kan ni få byta olja i min framgaffel. :tungan

Då får man ha mer tid på sig Sidolinan, vi kan ta det till våren isf.

Är där plats för att mecka lite kåpor?
Eller blir ni höga som hus då?

Är där plats för att mecka lite kåpor?
Eller blir ni höga som hus då?

:mad:Du bara knycker alla bejbs:mad:

Hahaha. Farbror Bosse vill vara ensam med babesen, inlåsta i garaget.. Eller var det Farbor Fritzl du hette? :tungan

Tusse, menar du fysisk plats, mental plats eller tidsmässig plats i Mickes kursplan? Fysisk plats finns det nog iaf. Övriga aspekter får Bosse svara på.

Hahaha. Farbror Bosse vill vara ensam med babesen, inlåsta i garaget.. Eller var det Farbor Fritzl du hette? :tungan

Tusse, menar du fysisk plats, mental plats eller tidsmässig plats i Mickes kursplan? Fysisk plats finns det nog iaf. Övriga aspekter får Bosse svara på.

Klart Tusse får komma, han e ju faktiskt snyggast av er fyra :krama

Stelopererad!? :va
Mjukare gaffel får du leta efter. Den är för tillfället alldeles för mjuk för inspirerad körning. Fast, kör man lika mesigt som dig så... :tungan :krama

Med stelopererad menade jag att den saknar inställningsmöjligheter över huvud taget, inte att den var hård.

På fråga nr. 2 svarar jag ja.

Med stelopererad menade jag att den saknar inställningsmöjligheter över huvud taget, inte att den var hård.

På fråga nr. 2 svarar jag ja.

Just pga avsaknaden av inställningsmöjligheter tänkte jag testa med att byta oljan i den mot en med lite högre densitet. Hoppas att detta skulle kunna hjälpa till att få en lite styvare gaffel.

På fråga två är svaret trots allt felaktigt. :arsele

Just pga avsaknaden av inställningsmöjligheter tänkte jag testa med att byta oljan i den mot en med lite högre densitet. Hoppas att detta skulle kunna hjälpa till att få en lite styvare gaffel.

Riktigt knasdåligt att man inte kan göra nånting alls med den, faktiskt.

Jaså, då testar jag denna gången att svara nej på fråga 2!

Öhlins
har precis allt du behöver:banana

2. Monkey
3. Leica
4. Switch
5. Tusse (surspacklar själv i ett hörn)
6.
7.

Max 6 deltagare och inget hönsapladder :mad:

*/ ?>
Back