Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mycket snack o lite verkstad verkar finnas i denna tråd...
Bara att gazza istället!! Blev 7mil igår och 5 mil idag.... Nytt gazz i morgon
(Bästa med att köra året runt är att man slipper ångest över en avrostning med SMC-instruktörer som är hårda i sin bedömning) Fika kaffe o pilla på varandras kedjor kan man ju göra ändå.
Det tar alltid längre tid när tjejer ska göra saker i grupp, det borde du veta.
*duckarsomfan*![]()

Jaja vi har hela vintern på oss, får väl se om intresset blossar upp snart.Jag försökte ju dra ihop nåt och bjuda in folk till mig men jag är väl inte tillräckligt känd i kretsarna för att folk ska nappa..
Dessutom var det väl du som startade tråden så jag anser att du bör ta ditt ansvar som man och styra upp det här *pet pet*
![]()
Jag försökte ju dra ihop nåt och bjuda in folk till mig men jag är väl inte tillräckligt känd i kretsarna för att folk ska nappa..
Dessutom var det väl du som startade tråden så jag anser att du bör ta ditt ansvar som man och styra upp det här *pet pet*
![]()

Blir det nå meck i vinter?

Jag försökte ju dra ihop nåt och bjuda in folk till mig men jag är väl inte tillräckligt känd i kretsarna för att folk ska nappa..
![]()
Vi kör igång redan nu på onsdag 17 Feb. kl 19-21 om Leica kan då dvs.Mek-kväll:
1. Gamlot
2. Monkey
3.
4.
5.
6.
Vi kör igång redan nu på onsdag 17 Feb. kl 19-21 om Leica kan då dvs.
Jag skall dreva om min hoj relativt snart och kan ställa upp med att visa hur man gör på en av dessa kvällar. Dvs byta av drev och kedja, kapa kedja till rätt längd, nita den nya etc. Ja allt det normala vid drivpaketsbyte.
En förutsättning för att jag skall kunna ta mig dit är att snön är borta
Om det är intressant så låt mig veta.
@Micke, jag har förstått att du är The Boss angående detta så du avgör![]()
Inte jag som velar!!!"Redan på ons"
Detta hände i helgen dvs kolv åkte i efter att vi tagit ut den två helger innan det.
Så sluta jiddra och börja mecka.
Jag skulle vilja ha hjälp med att byta olja på crossen. pls!Hade velat byta/tvätta filter men har lite low me cashen.
![]()

Jag skulle vilja ha hjälp med att byta olja på crossen. pls!Hade velat byta/tvätta filter men har lite low me cashen.
![]()
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |