Dr.Bike
Guest
Det är märkligt att en viss typ av tjejer alltid lyckas hitta dessa grabbar! 'Jo, men han är snäll, han är bara missförstådd'
Har en kusin som alltid "väljer" såna...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är märkligt att en viss typ av tjejer alltid lyckas hitta dessa grabbar! 'Jo, men han är snäll, han är bara missförstådd'

Jag dillar om hans rättigehter som t.ex uppsägningstider för att jag inte vill sätta mig själv i klistret.
Jag har fortfarande inte snackat ordentligt med henne pga att hon verkar skjuta på allting. Idag skulle hon komma till mig kl 17 efter att hon slutat sitt jobb, men jag fick sms att hon ligger hemma och är sjuk. Man kan ju göra tolkningar av det men det kan också vara sant.
Jag kan inte gärna åka dit och kasta ut honom innan jag pratat ordentligt med henne och fått mer klart för mig hur saker ligger till och vad hon verkligen vill.
Snackade iaf med kvinnojouren igår och fick några fler telefonnr att ringa samt ge min vän. bla finns det en juristjour som man helst bör ringa kontorstid vilket jag inte gjort ännu.
Han har tydligen sagt att han ska flytta ut nu men han nämnde inte vilket år.
bunt ihop å slå ihjäl
...jag är normalt sett väldigt lugn och stillsam av mig och är av princip emot våld MEN.........det finns lägen då måttet är rågat....när det räcker....och det liksom är dags för något annat...
.....verkar i det här läget faktiskt vara en lämplig lösning på det akuta problemet.....
Sedan......se till att hon inte hittar liknande typer fler gånger.....
Hon slutar snart jobbet för idag och kvällen aktiviteter blir nog att till lägenheten med ett stopp på macken för att handla sopsäckar.
Plan a, blir att han fyller sopsäckarna med sina prylar.
plan b, är att sopsäckarn fylls med honom.![]()
Übernajs att du hjälper henne med det akuta.
Försök ara snäll, hon inser nog själv att det ar en ganska kass idé från början.
Skulle tro att hon behöver uppmuntran.
Plan a, blir att han fyller sopsäckarna med sina prylar.
plan b, är att sopsäckarn fylls med honom.![]()
Skräll.Kört hennes ekonomi i botten, hon har stått för hyra samt mat och sprit för honom och till en början även fött hans ungar.
Han har lyckats lura henne till att binda sig på fyra mobilabonemang åt honom, hans två ungar för att dom skulle kunna ringa billigt till varandra. Fattar inte hur summan kunde bli fyra abbonemang men vi spärrade fyra abbonemang igår kväll.
Hon har även haft lite besparingar som nu är borta.
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |