Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Malmskillnadstrappan

IMG_0026.jpg


Utmaning för maffian i sommar :D :yoparty
 
Hallå alla! kan någon hjälpa mig med tipps om handtagsskydd! nått speciellt märke man bör välja? inköpsställe? må gott
 
Köp KTM orginal som sitter på 690 smc. Snygga och kostar 500 typ. Tar upp mycket av smällen vid en krash vilket e bra :D

Finns 2 olika orginal. Så kolla så du får rätt.

Hallå alla! kan någon hjälpa mig med tipps om handtagsskydd! nått speciellt märke man bör välja? inköpsställe? må gott

Blir det ingen gokart nu lr? För att sitta o köra 8or runt Spiken känns sådär lockande...
 
Last edited:
Köp KTM orginal som sitter på 690 smc. Snygga och kostar 500 typ. Tar upp mycket av smällen vid en krash vilket e bra :D

Finns 2 olika orginal. Så kolla så du får rätt.



Blir det ingen gokart nu lr? För att sitta o köra 8or runt Spiken känns sådär lockande...

Hörru stumpan, lugna dig lite nu. Det är ingen gammal KTM 690 Touringnäbb, som knäskrapar bara man tittar på den, vi ska åka runt på. Här krävs det ju faktiskt skills bara för att ens komma in i bilen... så ja...frågan är om det kanske inte blir så mycket åka som du hoppats på? Men du kanske kan ta med dig ditt paraply och din kortkorta så kan du ju åtminstone stå i depån och se söt ut? :pannkyss

/Edit
Och när du ändå ska stå där så ta med dig Schlager också, han kan behöva komma ut och röra på sig innan han växer fast i sitt lilla hus.

Badabing: Kolla på biltemas som Janne säger, de ser riktigt schysta ut och kostar hälften av original (som dessutom bara är gjorda i plast). http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1723&iItemId=158503
 
Last edited:
Jag bockar och tackar för tipsen:tummenupp Men de känns avlägset med någon åkning än på ett bra tag hmmm:huvet



Hörru stumpan, lugna dig lite nu. Det är ingen gammal KTM 690 Touringnäbb, som knäskrapar bara man tittar på den, vi ska åka runt på. Här krävs det ju faktiskt skills bara för att ens komma in i bilen... så ja...frågan är om det kanske inte blir så mycket åka som du hoppats på? Men du kanske kan ta med dig ditt paraply och din kortkorta så kan du ju åtminstone stå i depån och se söt ut? :pannkyss

/Edit
Och när du ändå ska stå där så ta med dig Schlager också, han kan behöva komma ut och röra på sig innan han växer fast i sitt lilla hus.

Badabing: Kolla på biltemas som Janne säger, de ser riktigt schysta ut och kostar hälften av original (som dessutom bara är gjorda i plast). http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1723&iItemId=158503
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top