[YOUTUBE-ID]=lvOIF83r6TM[/YOUTUBE-ID]Va i helvete skager!?!? Ute o buskör? Nice
http://www.youtube.com/watch?v=lvOIF83r6TM
Haha, hade glömt det där, måste varit 08 tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[YOUTUBE-ID]=lvOIF83r6TM[/YOUTUBE-ID]Va i helvete skager!?!? Ute o buskör? Nice
http://www.youtube.com/watch?v=lvOIF83r6TM
Något ställe bestämt för ikväll eller? Jag e också emot jäfla gay stälen med inträde å skit!
Nu kastar du spjut i radhus, du är ju inblandad i en bastuklubb
Jefla :ghey ställe 
Något ställe bestämt för ikväll eller? Jag e också emot jäfla gay stälen med inträde å skit!

Här är ett litet klipp från tullinge, tyvärr satt hjälmkameran lite för lågt. Men det var jävligt kul körning.
http://www.youtube.com/watch?v=-OO1TgsnVkI
Haha det första man ser är hetsskager ligger i arsle på nån o hetsar![]()

)Här är ett litet klipp från tullinge, tyvärr satt hjälmkameran lite för lågt. Men det var jävligt kul körning.
http://www.youtube.com/watch?v=-OO1TgsnVkI
Såg ju grymt roligt utSign me up 2010!

Hahaha
Eftersom både du och björne inte riktigt verkar ha förstått hur en lista funkar så ska jag nu förevisa en gång till nedan. (För du ska ju med egentligen, eller hur!)
Plats: Kellys
Tid: 1900 (Så alltså runt 20 i sann motardanda)
Datum: 30/1
1. Lindman
2. spiken med lilldasen (mitt nya stage name)
3. Putte (Åka skidor kan man göra någon annan helg)
4. Lindquist?
5. Skager - ska vara hemma och vara avundsjuk på resten av er.
6. Jörgen?
7. Janne?
8. Sussie?
9. Ossian?
10. Bange(dyker eventuellt upp under kvällen)
11. PGM?
12. Ohlsson?
13. Uncle Sam?
14. Ex3mMX (eller vadfan du nu heter Patrik)?
15. TZR125Björne

Ja det var skitkul, men tyvärr så tror jag att dom har byggt bostäder där nu.
Med det där stage namnet du har så kommer du garanterat inte att träffa några damer.
By the way, fimpar min lur nu så man slipper snacka med massa fyllskallar mitt i natten.![]()
Får jag gissa att du var på garbo. Jaha hur var kvällen för resten av partyligan, helst bilder tack.Var inte du med gänget igår, körde du ett solo race? Just det ja, du tillhör ju inte kärnan längre, men du verkar ha en del groupisar ändå.Får jag gissa att du var på garbo. Jaha hur var kvällen för resten av partyligan, helst bilder tack.
![]()
Haha du skulle vart me!!! Sicket röj det är på Garbo. O brewdarna e tokiga. Va som att slänga in spiken på en bögklubb![]()
Var bara tvungen att skriva att jag är grymt sugen på att dra igång säsongen nu, men om man tittar ut så känns det avlägset. Fan vi borde köra ett gokart eller minimotorace nu när det är snö ute. Finns det något intresse för något sånt eller ligger ni i dvala. Det är fan mer drag i Olof´s hoj än den här tråden nu och det säger en hel del.
. Fan vad jag svär.
Var bara tvungen att skriva att jag är grymt sugen på att dra igång säsongen nu, men om man tittar ut så känns det avlägset. Fan vi borde köra ett gokart eller minimotorace nu när det är snö ute. Finns det något intresse för något sånt eller ligger ni i dvala. Det är fan mer drag i Olof´s hoj än den här tråden nu och det säger en hel del.
. Fan vad jag svär.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |