Fan vet om jag inte gör det! Bara för att duellera likt riddare i torne´rspel mot den förhatliga sus-klassmuppen som plogar gatan så att vår sida ALLTID får snövallen på våra uppfarter...![]()
Gört't!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan vet om jag inte gör det! Bara för att duellera likt riddare i torne´rspel mot den förhatliga sus-klassmuppen som plogar gatan så att vår sida ALLTID får snövallen på våra uppfarter...![]()
Näe men om den här dagen kudne ta slut kanske då så man fick gå hem och fortsätta lägga golv?
Näe men om den här dagen kudne ta slut kanske då så man fick gå hem och fortsätta lägga golv?
Kan bara hålla med även fast golvläggning inte kommer förräns i helgen.
Kan den här veckan ta slut någongång så man kan få vara ledig?
Mycket??? Har bara 30kvm delat på två rum så det går rätt fort.. .
Sen undrar jag alltid varför i hela hlvtet väggar inte kan vara raka för samt varför första raden alltid är så otroligt knölig att få ihop snyggt..
![]()

Pulka rejs med 2 st 7 åringar i dag de ska bli kulundrar just vem som kommer vara mest sönderslagen jag eller dom
![]()

Fan vet om jag inte gör det! Bara för att duellera likt riddare i torne´rspel mot den förhatliga sus-klassmuppen som plogar gatan så att vår sida ALLTID får snövallen på våra uppfarter...![]()


.... de kommer väl nån gång nästa vecka el så... *morr*Ska vi satsa pengar?![]()

Kan den här veckan ta slut någongång så man kan få vara ledig?


vi alla 3 klarade oss fint från några skador, förutom att jag hade sönder min fina snödress från militären
![]()
Går den inte att laga så brukar ÖB ha nya...Mycket??? Har bara 30kvm delat på två rum så det går rätt fort.. .
Sen undrar jag alltid varför i hela hlvtet väggar inte kan vara raka för samt varför första raden alltid är så otroligt knölig att få ihop snyggt..
![]()
ska pappa visa......
Du, rosta över följande:
Er takhöjd både på höga och låga sidan.
Rummets bredd och hur långt det det är köksväggen plus dörröppningen till hallen.
Näe men om den här dagen kudne ta slut kanske då så man fick gå hem och fortsätta lägga sig på golvet?
Kan den här veckan ta slut någongång...

OK!
Skickar med måtten på mitt kök oxå!![]()
Go´morron!
Tänk att det faktiskt blev fredag även denna vecka!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |