Fan vet om jag inte gör det! Bara för att duellera likt riddare i torne´rspel mot den förhatliga sus-klassmuppen som plogar gatan så att vår sida ALLTID får snövallen på våra uppfarter...![]()
Gört't!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan vet om jag inte gör det! Bara för att duellera likt riddare i torne´rspel mot den förhatliga sus-klassmuppen som plogar gatan så att vår sida ALLTID får snövallen på våra uppfarter...![]()
Näe men om den här dagen kudne ta slut kanske då så man fick gå hem och fortsätta lägga golv?
Näe men om den här dagen kudne ta slut kanske då så man fick gå hem och fortsätta lägga golv?
Kan bara hålla med även fast golvläggning inte kommer förräns i helgen.
Kan den här veckan ta slut någongång så man kan få vara ledig?
Mycket??? Har bara 30kvm delat på två rum så det går rätt fort.. .
Sen undrar jag alltid varför i hela hlvtet väggar inte kan vara raka för samt varför första raden alltid är så otroligt knölig att få ihop snyggt..
![]()

Pulka rejs med 2 st 7 åringar i dag de ska bli kulundrar just vem som kommer vara mest sönderslagen jag eller dom
![]()

.... de kommer väl nån gång nästa vecka el så... *morr*Ska vi satsa pengar?![]()

Kan den här veckan ta slut någongång så man kan få vara ledig?

vi alla 3 klarade oss fint från några skador, förutom att jag hade sönder min fina snödress från militären
![]()
Går den inte att laga så brukar ÖB ha nya...Mycket??? Har bara 30kvm delat på två rum så det går rätt fort.. .
Sen undrar jag alltid varför i hela hlvtet väggar inte kan vara raka för samt varför första raden alltid är så otroligt knölig att få ihop snyggt..
![]()
ska pappa visa......
Du, rosta över följande:
Er takhöjd både på höga och låga sidan.
Rummets bredd och hur långt det det är köksväggen plus dörröppningen till hallen.
Näe men om den här dagen kudne ta slut kanske då så man fick gå hem och fortsätta lägga sig på golvet?
Kan den här veckan ta slut någongång...

OK!
Skickar med måtten på mitt kök oxå!![]()
Go´morron!
Tänk att det faktiskt blev fredag även denna vecka!![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |