Air condition för motorcyklar

När jag blir så j-a gammal och/eller klen att jag inte tål lite temperaturvariationer så lägger jag av med hojåkandet och köper en gungstol istället.

När jag blir så j-a gammal och/eller klen att jag inte tål lite temperaturvariationer så lägger jag av med hojåkandet och köper en gungstol istället.

Väl talat, jag instämmer. Ett varmt skinnställ hör sommaren till.
Sen tänker jag, det där kan fan inte va bra för kroppen? lär ju få problem med muskler som blir kalla. Kroppen vill man hålla varm inte kall.

Man kan ju faktiskt ställa in en lagom temperatur alá klimatanläggning. Men det är nog den fulaste skapelsen man någonsin skulle kunna tänka sig att sätta på sin motorcykel ?

Har hört att intresset från teamen i Superbike serien samt det internationella sporthojsförbundet (ISBA) har varit oerhört stort, så nu ryktas det att det har tagits fram specialfästen för just DIN sporthoj.

Maila genast din förbeställning och ange DIN sporthojsmodell till: jagvillblicool@aircoolness.org

Eller sätt in en handpenning på 500 riksdaler på kontonummer 0123-9988776655 för att bli prioriterad i leveransordningen. Ange önskad modell på fästet i meddelandefältet. :gnissla :rolleyes:

Om jag skulle vilja tillfredställa mig själv med dammsugaren så vill jag väl inte skylta med det på där sättet, lr?:va

[YOUTUBE-ID]LnEibndWyQU[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Om jag skulle vilja tillfredställa mig själv med dammsugaren så vill jag väl inte skylta med det på där sättet, lr?:va

[YOUTUBE-ID]LnEibndWyQU[/YOUTUBE-ID]

Jag trodde först det var en biogasdriven hoj när jag såg bilden.:fart

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back