Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kyrkan är för mig ett kulturarv som jag vill bevara. Hoppas de tänker så också!

Tveksamt med tanke på att de inte hållt efter kyrkan och det krävdes ett kungligt bröllop för att de skulle göra något, hur ofta är det kungliga bröllop![]()
Som någon kyrklig representant sa "man har insett att loppet är kört och det gäller att sko sig på det sista"
skogskyrkogården har man låtit förfalla och det finns med på någon världsarvs lista eller dylikt om jag inte minns fel
dokumentär
http://svtplay.se/v/1748341/dokumentarfilm/skogskyrkogarden
Fördomarna frodas i tråden och okunnigheten samt det onyanserade hatet är, som så ofta, underhållande.
Knugen blev ju duktigt utskälld för vad han tjänade på "sina" företag. Tycker det är helt i sin ordning. Låt honom tjäna pengar, ett gott skäl att minska apanaget och vi hade dessutom utan vidare kunnat begära att han bekostar kalaset själv.
Men det kan vi väl unna dom?
Knugen blev ju duktigt utskälld för vad han tjänade på "sina" företag. Tycker det är helt i sin ordning. Låt honom tjäna pengar, ett gott skäl att minska apanaget och vi hade dessutom utan vidare kunnat begära att han bekostar kalaset själv.
Fördomarna frodas i tråden och okunnigheten samt det onyanserade hatet är, som så ofta, underhållande.
ja dom har ju knappast råd själva![]()
Betalar gärna 2 kr ifall jag slipper se bröllopet på TV.
Man vill ju att dom ska få ett fint minne för hela livet också!
får inte alla som gifter sig det?
kungen fixar ju det förmodligen galant själv, finner han ingen ära i titeln han innehar och glädje för dottern/bröllopet samt glädje för Sverige?
själv hade jag med hans år etc. sagt med glädje och stolthet typ, jag som kung av Sverige står för kalaset!
Hade Knugen och turturduvorna fått välja hade de nog gift sig lite mer normalt, med säg ett 100-tal närmast sörjande i privat hägn på Soliden.
Tror det med, men de kommer i alla fall dra in en massa pengar till staten i form av ökad skvallerblaske-försäljning, tyska turister o annat.
Jag tycker inte att det är rättvist att ni ska tvinga kungen att betala för städningen av kyrkan!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |