Mc massaker i Teheran!

hajtand

Medlem
Gick med
20 Dec 2005
Hoj
R606
Finns inga ord, nu har de gett sig på oskyldiga. En sorgens dag. RIP

Bifogat

• 1961645381.jpg
    1961645381.jpg
    106.2 KB · Visningar: 991
Är det bara jag som tycker att det är obegripligt med MC-åkande kravallpoliser?! (För jo, det är tydligen de som åker omkring på de där maskinerna.)

Att man som polis kan "anti-kravalla" från en någorlunda självbalanserande hästrygg kan jag förstå, men hur stoppar man 100 000 förbannade demonstranter sittandes på en MC? Enda fördelen är ju att man kan fly fort.

Ytterligare ett tecken på regimens sinnesslöhet? Trodde de att man måste ha även en motorcykel bara för att man går klädd i hjälm och crosskydd?

Är det bara jag som tycker att det är obegripligt med MC-åkande kravallpoliser?! (För jo, det är tydligen de som åker omkring på de där maskinerna.)

Att man som polis kan "anti-kravalla" från en någorlunda självbalanserande hästrygg kan jag förstå, men hur stoppar man 100 000 förbannade demonstranter sittandes på en MC? Enda fördelen är ju att man kan fly fort.

Ytterligare ett tecken på regimens sinnesslöhet? Trodde de att man måste ha även en motorcykel bara för att man går klädd i hjälm och crosskydd?

äeh, du ser väl vilken bra vägg det är! Perfekt för söka skydd!

Edit: Frågan är bara varför de inte använder guldvingar då...

Last edited:
Ser ut som gamla TT600 ungefär. Den italientillverkade ni vet. Måste känns tryggt som kravallpolis att vingla fram mot sten- och brandbombkastande människor... :confused:

Har för mig att jag läst någonstans att det är säkerhetspolisens hejdukar snarare än kravallpolis som far omkring på de där motorcyklarna, de skall tydligen inte vara speciellt trevliga mot regimkritiker eller demonstranter.

-Det slog mig att om man någonsin skall företa en långtur på mc så skall man nog inte köra offroadcykel genom Iran. -Folk kan få en felaktig uppfattning om vem man är om man säger så.

Min uppfattning är nog att man har mindre respekt för djur i de länderna, tror inte iranierna tvekar en sekund att skada en häst genom att kasta brinnande föremål på den. Visst det förkommer i säkert i sverige också men tror att upprorsmännen vänder sig rätt snabbt mot den personen isåfall.

I villket fall, hur FAN kan presidenten sitta kvar och känna sig nöjd!? Här avgår ministrar om de fuskat med TV-avgiften, där nere dör folks som flygor pga valfusk, presidenten vill inte äns ha omval. Vad hände där nere egentligen?
När vi svenskar en gång i tiden fortfarande bodde i skogen i kojor hade de redan matematiska institut. Nu är det tvärt om..

Last edited:
Min uppfattning är nog att man har mindre respekt för djur i de länderna, tror inte iranierna tvekar en sekund att skada en häst genom att kasta brinnande föremål på den. Visst det förkommer i säkert i sverige också men tror att upprorsmännen vänder sig rätt snabbt mot den personen isåfall.

I villket fall, hur FAN kan presidenten sitta kvar och känna sig nöjd!? Här avgår ministrar om de fuskat med TV-avgiften, där nere dör folks som flygor pga valfusk, presidenten vill inte äns ha omval. Vad hände där nere egentligen?
När vi svenskar en gång i tiden fortfarande bodde i skogen i kojor hade de redan matematiska institut. Nu är det tvärt om..

Håller med om det mesta utom en sak. Iran har ingen president. De har en diktator som kallar sig president. Stor skillnad. :gnissla

För helvete! Blanda inte in politik på denna hemsida! Jag tycker nå´n ansvarig ska ta bort denna tråd!! :gnissla:gnissla:gnissla:gnissla:gnissla:gnissla

Jag håller med! Ta bort!

Kan hålla med om detta också, iofs behöver man ju inte delta om man inte intresserar sig för politik eller internationell politik så självdör ju en sådan tråd. Dock borde den ligga i OT-delen.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back