mjaa, jag tycker du brukar komma med smarta inlägg på kamratposten.se
Brukar bli hett där också. Lunarstorm tar priset för min del

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mjaa, jag tycker du brukar komma med smarta inlägg på kamratposten.se
3 av 4 som gav dig negativ kritik blev medlemmar efter 05, komisktAlla som reggade sig efter 2005 har inget att säga till om i denna tråd.....
Sandlådenivå för tusan!
Jag skiter faktiskt i om en del inte kände sig välkomna i de "gamla" sporthoj, det var hur eller hur roligare med alla vilda diskutioner.Mao så har moraltanterna vunnit på sätt och vis, sporthoj är inte lika välkomnande för avvikande beteende. Kanske blir det inte lika skoj men fler känner sig välkomna?
Om OT modereras för hårt så säg till,ibland har man inte tid att läsa 150 inlägg för att bilda sig en uppfattning om inlägget som anmäls är relevant eller inte.
Jag vill också ha högt i tak,men när det gäller trådar som startas i syfte att spy galla på någon så är det ju inte så snyggt att den bara stängs så att texten finns kvar?
Kom gärna med synpunkter,inte bara pm som:"varför tog du bort mitt inlägg,idiot!"
Jag gör det här för att det är kul,inte för att jävlas med folk,då finns det ju roligare saker att göra på fritiden.
Humorn på topp,det är SH för mig iaf.
Ibland hjälper ändra om hela designen på sidan, totalt fullkomligt. Stänga ner forumen, sidan i 2månader sedan öppna den igen med "Ny Fräsch" design.
Detta är väl då inget vi hoppas på?
Började precis läsa tråden så ber om ursäkt om jag svarar 100 inlägg i förtid, men jag tycker att det modereras aningen för hårt. Ofta hinner någon citera innan ni tar bort inläggen, och ibland undrar man hur fan ni resonerade där?
Det är lite förmynderi att ni sållar inlägg som kollektivt drar alla över en kam. Jag tror att de flesta som "dras med över kammen" i de gällande inläggen själva tar ställning till om man vill utnyttja ignore-funktionen eller inte. Liksom utomstående. De medlemmar som i vissa fall är troll får ofta tillbaka med samma mynt. I vissa fall tystnar de, i andra fall får de vatten på kvarnen och fortsätter i evinnerlighet. Dock tycker jag att ni moderatorer är ganska snabba med att syna dessa. Men som sagt... Lite högre i tak skulle inte skada. En medlem som får sina fiskar varma över ett inlägg söker nog inte terapi, direkt... Vi har också en inbyggd kognitiv förmåga.
Överlag tycker jag att allt flyter bra på SH.
Ignorera dessa, då även om det kan vara förståerligt att en del frågor ställs ofta, så får man helt enkelt sluta besvara dessa frågor "om och om" igen. Så våga skriva du!Det är lite sånt här som får mej som sprillans ny medlenm att inte (våga) posta nåt. Håller mej förtillfället i Skriv-vad-du-vill-tråden på stockholmsdelen samt OT-forumet och läser övriga forumsdelar och ställer öht inga av de frågor jag har pga - som någon sa tidigare - veteraner som irriterat skulle skriva "SÖK!" med stora bokstäver och dumförklara en eftersom frågan var ju uppe nångång för tre år sedan.
Alla som reggade sig efter 2005 har inget att säga till om i denna tråd.....
... och där bevisade du precis vad jag skrev tidigare...
Såna här inlägg är kul, bitska, lite elaka och fem personer kände sig direkt kränkta. För fan folk, sluta ta saker på så stort allvar! Om ni känner minsta, minsta antydan till att det kanske, eventuellt möjligen skulle kunna vara ironi, tolka det som det.
Och var för tusan inte rädda för att starta nya trådar bara för nån kanske fäller en elak kommentar i den, vad spelar det för roll, vad är de människorna för er, varför ska ni bry er om vad de säger?
Ok, frågan har varit uppe tidigare, men jag drar det en gång till;
Sporthoj är inte som du skriver; "under en tidning". Sporthoj ägs INTE av Motorrad. Vi har ett samarbete där vi lägger ut nyheter som länkas till motorrad.se. Ett samarbete vi sydde ihop med Swedie för två år sedan. Vi kan inte, vill inte, får inte påverka innehållet i sporthoj.coms trådar.
Jag deltar själv i vissa trådar under eget namn som privatperson och det är oftast i OT-trådar och jag tycker också att SH förändras, men inte att den är varken bättre eller sämre bara att den som allt i livet utvecklas.
Instämmer med Jörgen m.fl. som tycker att det är vi medlemmar som gör siten. Är siten tråkigare är det väl vi som blivit tråkigare. Länge leve SH!![]()
...måste ju då bara "gnälla lite" och säga att det är just sådana här svar, som har så där otrevlig ton på nått sätt, som kanske bidrar med att folk (nya på forumet) drar sig någon annanstans. JAG har INGEN ANING om vem, vilka och hur sh samarbetar/ägs av tidningen. Och jag skrev inte heller att sh.com ägs av en tidning och jag skiter faktiskt i vilket. Jag uppfattar sh.com som om det ägs av en tidning - DET är inte mitt fel, det är "ert" problem. Det var bara en tanke/fundering. Men tack för upplysningen, detta är noterat.![]()
Alltid svårt att förmedla vilken ton man har... Ber om ursäkt, att ha en otrevlig ton var absolut inte min mening... Jag rullar mig i smutsen och gör avbön...![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |