Sidan mindre populär?

Alla som reggade sig efter 2005 har inget att säga till om i denna tråd.....

Asch. Det var väl lite tarvligt sagt. Bara för att man inte kan yttra sig om hur det var förr kan man väl ändå kanske leverera sunda åsikter och synpunkter om hur man uppfattar SH idag och vad som kanske skulle kunna förbättras? Jag vet inte riktigt trådskaparens syfte med tråden men nog tycker jag att det ligger i alla medlemmars intresse, antika eller färska, att bidra till att göra SH så skoj som det bara går.

Så. Nu ska jag ge mig själv lite smäll på fingrarna för att jag varit olydig. Återkommer säkert i en annan tråd där jag inte heller är välkommen. :hej

Så. Nu ska jag ge mig själv lite smäll på fingrarna för att jag varit olydig. Återkommer säkert i en annan tråd där jag inte heller är välkommen. :hej

Vill du uppmärksammas skulle jag gissa att herrarna här tycker att det finns roligare ställen du kan ge dig smällar på än fingrarna. :brynad

Det är lite sånt här som får mej som sprillans ny medlenm att inte (våga) posta nåt. Håller mej förtillfället i Skriv-vad-du-vill-tråden på stockholmsdelen samt OT-forumet och läser övriga forumsdelar och ställer öht inga av de frågor jag har pga - som någon sa tidigare - veteraner som irriterat skulle skriva "SÖK!" med stora bokstäver och dumförklara en eftersom frågan var ju uppe nångång för tre år sedan.

Är nog lite med din attityd som gör att är lite med nya trådar här kan jag tänka mig

Byt avatar så kanske jag tar dig på allvar....

Ett forum blir för i h-vete vad vi gör det till...eller?
Alla forum somnar om för eller senare, men jag tycker Swedie har gjort ett kanonjobb!
Men Swedie, du har ju en grym plattform, kanske några aktiviteter vore najs, tävlingar med priser etc, lockar ju alltid folk!

Last edited:
sporthoj är den bästa skiten. Bästa forumet jag är medlem på.

Just DÄR har man en liten anledning till att folk inte reggar sig eller försvinner från forumet. Får t ex mig att inte ens vilja svara egentligen, men jag är lite smådum ändå så jag nappar...

-

Jag har kanske inte varit registrerad medlem på sporthoj speciellt länge, men har däremot varit passiv läsare i många år, framför allt för den utmärkta teknikdelen!
Som jag har uppfattat sporthoj genom åren har varit en tidigare majoritet av "nu-drar-vi-snuten-på-slangen-inlägg" med massa ryggdunk och filmpostningar i "ball" (subjektivt) ghostrideranda, för att på senare år blivit ett mer allmänt forum för hojåkare med forumsbehov.

När det blivit fler medlemmar med olika syn på hojåkande så har moralgnabbet tilltagit. Vissa vill inte godta att "sporthojseliten" kör med tubomatad busa på 30-streckan på bulten, andra tycker att det är en mänslig rättighet osv... Debatten är i fullt förbannad brinnade raseri.
Personligen tycker jag den är fördj-vligt underhållande, om än något tröttsam i längden. Men jag kan ju faktiskt välja att inte läsa dom till slut. :rolleyes: (Som någon vänligt medlem faktiskt talade om för mig :)).

Av de andra MC-forumen jag varit i kontakt med är ju sporthoj helt unikt av oliktänkande människor. Har även testat SMC:s och givetvis SDK:s.
SMC:s forum är nog det i särklass otrevligaste forum jag deltagit i (alla kategorier). Jag gillar SMC som organisation men forumet, som har ungefär 30 aktiva medlemmar, är dominerat av gubbar som är ofantiligt trångsynta, aldrig kört 75 på sin bästa 70-väg (nästa säsong kör dom väl 60:mad:) och sluta lyssna på medmänniskors argumentation för 30 år sedan. Fy f-n.

SDK:s forum är den mest skruvade plats sedan Alice hittade underlandet. Underbara medlemmar som gärna hjälper till men lite för få medlemmar och en kärna som känner varandra så man lätt känner sig lite utanför.

Summan av detta är väl att en "sporthoj.com:are", speciellt de gamla rävarna, ska vara stolta över att faktiskt ha skapat/deltagit i sveriges största hojforum? Jag tycker iaf det.

Snart är det sommar igen och alla kan vara glada, posta bultenfilmer med UG i häcken, gruppvåldta Customskändaren, posta byggtrådar etc...
Tacka Swedie för ett bra forum/arbete istället och kräv en outlawdel eller sporthojsdel på (sport)hoj.com.

/Han som gärna snackar med andra hojåkare även de på kromslände, bara de är trevliga.

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...