Skriv-vad-du-vill-tråden

Duuuu..pluggen...vet du va..??

DET ÄR COUNTDOWN..

SNART MÅÅÅÅNDAG
*MÅNDAG*KLAPPA HÄNDERNA*

hahahahahahha det e nog pluggen du ser sittandes där och klappar med cymbalerna..:) :D :D :D
Du menar att han har blivit helt psycho av dina måndagsklappningar? I så fall sitter ni nog bredvid varandra och klappar av lite olika anledningar bara. :kiss

Vad säger ni om att gå ut och ta en bit och en bira på lördag? :fyllisar

:) Bara så ni vet, så åker jag och lilla skrutt in till staun och går på bio nu.

Och så har jag fått en superduperjättebra idé för lussefikat som ni kommer att "drabbas" av. Är ni lite pysselsugna? :yoparty

Ska vi juldekorera någon?:D

Vad säger ni om att gå ut och ta en bit och en bira på lördag? :fyllisar

Låter bra, när?:)

Duuuu..pluggen...vet du va..??

DET ÄR COUNTDOWN..

SNART MÅÅÅÅNDAG
*MÅNDAG*KLAPPA HÄNDERNA*

Seften! Det är förbövelen söndag fortfarande...:mad::mad: Förbannade måndagar!...

Jag undrar varför jag kommer att tänka på sen så'n där liten uppvridbar apa med cymbaler i händerna?!? :va

Det är ju nicotin upp i dagen!!!:D

Last edited:
Ska vi juldekorera någon?:D

Haha, ja varför inte? Min tanke var att vi kunde kombinera lussefikat med pyssel medelst tillverkning av julgranspynt för den som vill. Vill du dekorera någon särskild? :D

Pluggen skrev:
Låter bra, när?:)
Öööhhh... på lördag? :va

:tungan

You tell me. Jag är utslängd hemifrån, dottern ska ha skräckfilms-sleepover med tjejkompisarna. :rolleyes:

Pluggen skrev:
Det är ju nicotin upp i dagen!!!:D
Ja, det var den bild jag fick på näthinnan liksom. Nicotin = cymbalklappande apa. :brinnerup

Haha, ja varför inte? Min tanke var att vi kunde kombinera lussefikat med pyssel medelst tillverkning av julgranspynt för den som vill. Vill du dekorera någon särskild? :D

Öööhhh... på lördag? :va

:tungan

You tell me. Jag är utslängd hemifrån, dottern ska ha skräckfilms-sleepover med tjejkompisarna. :rolleyes:

Ja, det var den bild jag fick på näthinnan liksom. Nicotin = cymbalklappande apa. :brinnerup

*klapp klapp* :D:D

Det beror ju på vilka som kommer.:)
Det vet man aldrig riktigt i förväg, men det brukar vara rätt trevliga människor som orkar åka ut till förorten. :)

Pluggen skrev:
Jag vet inte riktigt, jag ser gärna att det blir skapligt tidigt på kvällen...
Men bestäm en tid och plats då, så får väl folk bestämma om de vill pensionärsfesta eller inte. :lol

Hoppas ni får en BRA dag idag! :)
Tack detsamma, Prillan! :krama

Last edited:
Det vet man aldrig riktigt i förväg, men det brukar vara rätt trevliga människor som orkar åka ut till förorten. :)

Men bestäm en tid och plats då, så får väl folk bestämma om de vill pensionärsfesta eller inte. :lol

Tack detsamma, Prillan! :krama

jaaa just ja..pensionärerna ska med ja...

festen dör 17.30..*fniss*

*Sniff sniff* hörde jag någon nämna lussebak? :D

*Sniff sniff* hörde jag någon nämna lussebak? :D
Du har näringsförbud när det gäller lussebak din snuskhummer! :4skrika

Glömde ju bort dig i helgen förresten :rodnar, vi åkte ju aldrig ner till staun eftersom lägenheten/bordellen är uthyrd till årsskiftet. Du saknade oss säkert inte iaf. :crash

Glömde ju bort dig i helgen förresten :rodnar, vi åkte ju aldrig ner till staun eftersom lägenheten/bordellen är uthyrd till årsskiftet. Du saknade oss säkert inte iaf. :crash

ska du showa också under lussefikat ??

tar med mig filmkameran just in case..:D:D

Men en pilsner på lördag e aldrig fel..inget käk för min del men gärna träffas och snacka lite över en öl el 14..

ska du showa också under lussefikat ??

tar med mig filmkameran just in case..:D:D

Men en pilsner på lördag e aldrig fel..inget käk för min del men gärna träffas och snacka lite över en öl el 14..

Jag showar väldigt sällan, typ aldrig. :mad: Jag står för baket, ni står för showen. Frisen bakar snuskiga bullar och skyller på bocken. Jojo. Han har redan i förväg rött kort och får hålla sig undan degen. Så det så. :mattias

Om ni bara kan bestämma er för var så ska vi nog lösa det med vilka och när. Pluggen raggar pensionärer och vi andra får parta hela natten! :yoparty

Det var fasen vad alla hänger upp sig på mina lussebullar, de smakar precis som alla andra när du väl får in de i munnen... :rolleyes:

Misstänkte att ni inte var i staun så jag tvingade med Johannes ut i endurospåret i stället, kan ju meddela att det bara blir roligare och roligare med den lilla åranscha :yoparty

Nyheter
2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

Back