Skriv-vad-du-vill-tråden

njae... Så högt tryck är det ju inte så det kommer säkerligen inte
att säga kablam och den pissar ur sig 3 liter olja... Sen om det är värt 100 spänn och chansa det får du känna efter själv.. Beror dessutom på hur den liiiiilla bulen sitter och ser ut..

Nja, 180:- hos Honda men det är just att jag skall byta imorrn har jag tänkt och inte har tillfälle att åka och köpa nytt... sätter på det här och kör runt lite o ser om det läcker eller ej, om det inte läcker så lär det göra jobbet.

Ja det skulle vara nice med en sån där lekhoj..

@Krister
Kolla med Tomas på däckproffsen om du behöver dubbade hojdäck..
Han kan säkert hjälpa dig..
Han kör med sin bumse året runt... :galen

Nja, jag ville gärna inte sladda runt i snöslask med VTR:en utan i så fall på en annan hoj som man inte behöver vara så försiktig med... för jag kommer ju gå omkull nån gång under vintern i så fall misstänker jag.

Tjoho! Fick just reda på att min väckarklocka kommer ringa klockan 4 måndag morgon för mej... :gnissla

Njaeij, inget speciellt...
Om du frågar alla fina snälla människor och vänner jag har (huliganer anm. ;)) i denna tråden, så består mitt s.k jobb i att åka runt till olika exotiska platser på jorden, göra roliga saker, äta gott, dricka drinkar och bara ha det bra :D

Aha, du är en sån där man hatar i hemlighet alltså. ;)

Godmorgon på er, nu är det lööööördag! :)

Hoppas ni hade en sjysst fredag.

Har han varit ute med hojen idag tro? Såg nån på MC strax söder om Globen för nån timme sen eller så. :) Iofs så var hojen svart och din ser rätt så röd ut...

Tjoho! Fick just reda på att min väckarklocka kommer ringa klockan 4 måndag morgon för mej... :gnissla

Aha, du är en sån där man hatar i hemlighet alltså. ;)

Har han varit ute med hojen idag tro? Såg nån på MC strax söder om Globen för nån timme sen eller så. :) Iofs så var hojen svart och din ser rätt så röd ut...

då får du en gryym start på måndagen juhe..grymt..grattis..:banana:banana:banana

O_O Fick just reda på att det FINNS en pepparkaksfabrik i Bollmoraområdet. Har funderat över det etersom det doftar pepparkakor när vinden ligger på.

:ninjakläderochinbrytarverktyg

då får du en gryym start på måndagen juhe..grymt..grattis..:banana:banana:banana

Det kan ju bara båda illa. :/ Inte hittat några varselkläder att ha på mej heller så kommer ju vara totalt osynlig när jag cyklar dit jag ska vid halv 5 på morgonen. :\

Last edited:
O_O Fick just reda på att det FINNS en pepparkaksfabrik i Bollmoraområdet. Har funderat över det etersom det doftar pepparkakor när vinden ligger på.

:ninjakläderochinbrytarverktyg

:\

Hahaha, Annas fabrik är ju kändis i Tyresö, nyinflyttad? :krama

Står dock följande på hemsidan:
"Många frågar om det går bra att besöka Annas för ett studiebesök men dessvärre har vi idag inte möjlighet att ta emot besök p g a säkerhetsskäl samt hygienska skäl."

Oooops, se till att sprita av ninjapjucksen innan du klampar in. :D
Och ta med några apelsinpeppisar till mig! :tummenupp

Vad ska du upp så svintidigt på morgonen för? Då blir ju måndagen vidrigare än vanligt.:huvet

Det vore ju hänsynsfullt av inbrottstjuven att tänka på hygienen.:tungan

Last edited:
Hahaha, Annas fabrik är ju kändis i Tyresö, nyinflyttad? :krama

Står dock följande på hemsidan:
"Många frågar om det går bra att besöka Annas för ett studiebesök men dessvärre har vi idag inte möjlighet att ta emot besök p g a säkerhetsskäl samt hygienska skäl."

Japp. Kom hit första september och drar i mitten av april igen. :)

Hm, får lov att göra det. Vill ju inte förstöra några pepparkakor. :D

Vad ska du upp så svintidigt på morgonen för? Då blir ju måndagen vidrigare än vanligt.:huvet

Ska i plugget hänga med en yrkeschafför på hans jobb över dagen och erbetsdagen börjar 5:15 på måndag. :gnissla
Fast jag hade "tur". De andra fick börja redan 4:30... :va

Last edited:
Japp. Kom hit första september och drar i mitten av april igen. :)Ska i plugget hänga med en yrkeschafför på hans jobb över dagen och erbetsdagen börjar 5:15 på måndag. :gnissla
Fast jag hade "tur". De andra fick börja redan 4:30... :va

Huga jag skulle inte palla att gå upp så tidigt, framförallt inte på en måndag.:gnissla

Ooooh... Nån har samlat lite för många balkongpoäng och inte gått ut på
balkongen än?? Biiig miiiistaaaaakee! Hoppas det är lite bättre idag?

Ja det skulle vara nice med en sån där lekhoj..

Bättre idag, tack. Tillbringat dagen med glad och leksugen dotter och nu ska hon och jag ha myskväll på tumanhand.

Blir kanske att unna sig en lekhoj sen när man får bestämma själv igen... *Längtar till våren*

Du och jag måste nog starta en insamling till vår vän så han också kan få ett alternativt hem.

Shooter, jag bor under hojkapellet och ePagUdEn på balkongen.
Vart vill du bo ?:D

Det föll på plats en del i veckan!:) Får en lya av vår värd från 4/1. Lite väl nära för min smak, men det blir ju bra för kidsen med kompisar och skola. Hamnar några portar ifrån där jag bor nu, så det är väl OK till att börja med. Skönt att det bara är 2 månader...:rolleyes:

Last edited:
Huga jag skulle inte palla att gå upp så tidigt, framförallt inte på en måndag.:gnissla

Funderar på om det inte är enklare att helt enkelt skita i att gå och lägga sej. Slipper jag det jobbiga med att gå upp iallafall. :D

Det föll på plats en del i veckan!:) Får en lya av vår värd från 4/1. Lite väl nära för min smak, men det blir ju bra för kidsen med kompisar och skola. Hamnar några portar ifrån där jag bor nu, så det är väl OK till att börja med. Skönt att det bara är 2 månader...:rolleyes:

Fan vad kul att höra, grattis !

Lite skönt också, slapp ju då skaffa Goldwing-kapell så jag ska få plats med din gästsäng !:D

Skönt och grattis. Det är bra med värdar som har en så'n policy och service att de hjälper till. Men var inte ledsen för att det är nära. Som du säger är det ju bra för barnen och du kommer att gilla läget när du väl slipper vardagen som den är idag. :krama

Mot glasfiberdammet !
Ska också se till att besudla Trollets kåpor minst en gång till.

Lampfästen står på dagens agenda.

Blir kanske att unna sig en lekhoj sen när man får bestämma själv igen... *Längtar till våren*

:tummenupp De blir säkert jätte bra med ny hoj inför sommar 2010.

Trist att höra att de vart så:krama
Men bra för barnen då kan dom komma och gå när dom vill :)
Och de går fort denna tid.
Grattis till nya lyan

:) Bara så ni vet, så åker jag och lilla skrutt in till staun och går på bio nu.

Och så har jag fått en superduperjättebra idé för lussefikat som ni kommer att "drabbas" av. Är ni lite pysselsugna? :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti