Izah
Tant Rosa
Tur för mig att du har DET i behåll, eftersom JAG uppenbarligen inte har det!
Vi slapp ett världskrig här hemma! TACK för det!![]()
Grattis!![]()
Men nu lämnar jag ju stan i en vecka - får se hur de blir med träningen då....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tur för mig att du har DET i behåll, eftersom JAG uppenbarligen inte har det!
Vi slapp ett världskrig här hemma! TACK för det!![]()
Grattis!![]()
Men nu lämnar jag ju stan i en vecka - får se hur de blir med träningen då....
Du får väl promenera istället om du inte kan träna!![]()
njae... Så högt tryck är det ju inte så det kommer säkerligen inte
att säga kablam och den pissar ur sig 3 liter olja... Sen om det är värt 100 spänn och chansa det får du känna efter själv.. Beror dessutom på hur den liiiiilla bulen sitter och ser ut..
Ja det skulle vara nice med en sån där lekhoj..
@Krister
Kolla med Tomas på däckproffsen om du behöver dubbade hojdäck..
Han kan säkert hjälpa dig..
Han kör med sin bumse året runt...![]()
Njaeij, inget speciellt...
Om du frågar alla fina snälla människor och vänner jag har (huliganer anm.) i denna tråden, så består mitt s.k jobb i att åka runt till olika exotiska platser på jorden, göra roliga saker, äta gott, dricka drinkar och bara ha det bra
![]()
Godmorgon på er, nu är det lööööördag!
Hoppas ni hade en sjysst fredag.
Tjoho! Fick just reda på att min väckarklocka kommer ringa klockan 4 måndag morgon för mej...![]()
Aha, du är en sån där man hatar i hemlighet alltså.
Har han varit ute med hojen idag tro? Såg nån på MC strax söder om Globen för nån timme sen eller så.Iofs så var hojen svart och din ser rätt så röd ut...
då får du en gryym start på måndagen juhe..grymt..grattis..![]()
O_O Fick just reda på att det FINNS en pepparkaksfabrik i Bollmoraområdet. Har funderat över det etersom det doftar pepparkakor när vinden ligger på.
:ninjakläderochinbrytarverktyg
:\
Tjoho! Fick just reda på att min väckarklocka kommer ringa klockan 4 måndag morgon för mej...![]()
Oooops, se till att sprita av ninjapjucksen innan du klampar in.
Och ta med några apelsinpeppisar till mig!![]()
Hahaha, Annas fabrik är ju kändis i Tyresö, nyinflyttad?
Står dock följande på hemsidan:
"Många frågar om det går bra att besöka Annas för ett studiebesök men dessvärre har vi idag inte möjlighet att ta emot besök p g a säkerhetsskäl samt hygienska skäl."
Oooops, se till att sprita av ninjapjucksen innan du klampar in.
Och ta med några apelsinpeppisar till mig!![]()
Vad ska du upp så svintidigt på morgonen för? Då blir ju måndagen vidrigare än vanligt.![]()
Japp. Kom hit första september och drar i mitten av april igen.Ska i plugget hänga med en yrkeschafför på hans jobb över dagen och erbetsdagen börjar 5:15 på måndag.
![]()
Fast jag hade "tur". De andra fick börja redan 4:30...![]()
Ooooh... Nån har samlat lite för många balkongpoäng och inte gått ut på
balkongen än?? Biiig miiiistaaaaakee! Hoppas det är lite bättre idag?
Ja det skulle vara nice med en sån där lekhoj..
Du och jag måste nog starta en insamling till vår vän så han också kan få ett alternativt hem.
Shooter, jag bor under hojkapellet och ePagUdEn på balkongen.
Vart vill du bo ?![]()
Huga jag skulle inte palla att gå upp så tidigt, framförallt inte på en måndag.![]()
Funderar på om det inte är enklare att helt enkelt skita i att gå och lägga sej. Slipper jag det jobbiga med att gå upp iallafall.![]()
Det föll på plats en del i veckan!Får en lya av vår värd från 4/1. Lite väl nära för min smak, men det blir ju bra för kidsen med kompisar och skola. Hamnar några portar ifrån där jag bor nu, så det är väl OK till att börja med. Skönt att det bara är 2 månader...
![]()
Det föll på plats en del i veckan!Får en lya av vår värd från 4/1. Lite väl nära för min smak, men det blir ju bra för kidsen med kompisar och skola. Hamnar några portar ifrån där jag bor nu, så det är väl OK till att börja med. Skönt att det bara är 2 månader...
![]()
Blir kanske att unna sig en lekhoj sen när man får bestämma själv igen... *Längtar till våren*
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti