Skriv-vad-du-vill-tråden

ImageVaultHandler.aspx

:banana

Det var fasen vad alla hänger upp sig på mina lussebullar, de smakar precis som alla andra när du väl får in de i munnen... :rolleyes:

Misstänkte att ni inte var i staun så jag tvingade med Johannes ut i endurospåret i stället, kan ju meddela att det bara blir roligare och roligare med den lilla åranscha :yoparty
Du har blivit invaderad av åranscha parasiter. :dummer

Hela stan var full av puckade AIKÅARE igår. :mad: Det är fascinerande att se att till och med glada fotbollsidioter förstör saker. Undrar om de också är invaderade av åranscha parasiter eller om det faktiskt är så att fotboll är fördummande punGckt. :va

Last edited:
Du menar att jag raggar på dig då?:D Hukar mig...

jag har med mig kameran och cybalerna så ni gamlingar kan i alla fall hålla takten..:D:arsele

Jag showar väldigt sällan, typ aldrig. :mad: Jag står för baket, ni står för showen. Frisen bakar snuskiga bullar och skyller på bocken. Jojo. Han har redan i förväg rött kort och får hålla sig undan degen. Så det så. :mattias

Om ni bara kan bestämma er för var så ska vi nog lösa det med vilka och när. Pluggen raggar pensionärer och vi andra får parta hela natten! :yoparty

Vette attans..

ehh i och med att jag inte tänkt käka så kan jag bara komma på slaskiga ölhak..men studio 54 på söder kl 20.00 på lördag ??

Vet inte vad dom har för käk där men...

el helens krog på maria torget..

Last edited:
Jag showar väldigt sällan, typ aldrig. :mad: Jag står för baket, ni står för showen. Frisen bakar snuskiga bullar och skyller på bocken. Jojo. Han har redan i förväg rött kort och får hålla sig undan degen. Så det så. :mattias

Om ni bara kan bestämma er för var så ska vi nog lösa det med vilka och när. Pluggen raggar pensionärer och vi andra får parta hela natten! :yoparty

:rolleyes: du showar visst ;) iallafall när jag får se på mina favorit filmer :D

Lucebullar utan porr i år då eller ? :D

ehh i och med att jag inte tänkt käka så kan jag bara komma på slaskiga ölhak..men studio 54 på söder kl 20.00 på lördag ??

Blir du insläppt på några andra ställen?:va

:yoparty

Nu tycker jag vi torkar bort gnagarnas äckliga flin och tar ifrån dom deras glädje över det illa förtjänta guldet...:gnissla

Jag skriver som jag gjorde i Ghettoborgarnas spamtråd, (jag var där och gästspammade lite, det var lite segt idag...) "Jag måste säga att jag är besviken på IFK Göteborg, var det så mycket begärt att dom skulle vinna?:huvet:huvet"

Last edited:
:rolleyes: du showar visst ;) iallafall när jag får se på mina favorit filmer :D

Lucebullar utan porr i år då eller ? :D

Jag gör aldrig porriga lussebullar, jag håller på traditionerna. Minsann. :mad:

Och att bli skrämd halvt till döds av skräckfilm så man hoppar upp i luften från biostolen har INGET med show att göra, mer spektakel. :huvet

Bara för det ska jag börja dagen med att köra åransch och älska det, därefter hem och baka snuskebullar som sedan ska avnjutas med julmust......:D

Kanske till och med finns julmust till Sodastreamern, måste undersökas...

Och att bli skrämd halvt till döds av skräckfilm så man hoppar upp i luften från biostolen har INGET med show att göra, mer spektakel. :huvet

vad skilljer en porrig lussebulle från en " rumsren " lussebulle ?? :D:krama:krama

Woohooo klarade tentan :D
Sitter här å dricker segeröl (själv :/)
:fyllisar

Trodde jag fått Fx innan och var tvungen
å komplettera så jag satt här å skämdes över
att jag inte pluggat så mkt och började räkna lite
på den kursen vi håller på med nu. Sen får jag ett
mail att jag fått fel kod och har fått D. Gissa om man blir glad!!
Jag kommer kanske klara det här utan att behöva
plugga som en tok = mer tid på hojen :squid

Nån annan som är sugen på öl så här på måndagen?
För att sörja att säsongen är slut eller fira att
byggarperioden har börjat :D

Ni får bak-a vad ni vill, bara jag slipper se dem i mitt hem. :kiss

Klart dom ska hem till dig.

Vi ska ha tävling:
"Kinkylusse 2 lax 9 "

Vinnaren får vara bartender på hjulafton !

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti