Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har blivit invaderad av åranscha parasiter.Det var fasen vad alla hänger upp sig på mina lussebullar, de smakar precis som alla andra när du väl får in de i munnen...
Misstänkte att ni inte var i staun så jag tvingade med Johannes ut i endurospåret i stället, kan ju meddela att det bara blir roligare och roligare med den lilla åranscha![]()
Pluggen raggar pensionärer och vi andra får parta hela natten!![]()
Du menar att jag raggar på dig då?Hukar mig...
Du menar att jag raggar på dig då?Hukar mig...
Jag showar väldigt sällan, typ aldrig.Jag står för baket, ni står för showen. Frisen bakar snuskiga bullar och skyller på bocken. Jojo. Han har redan i förväg rött kort och får hålla sig undan degen. Så det så.
Om ni bara kan bestämma er för var så ska vi nog lösa det med vilka och när. Pluggen raggar pensionärer och vi andra får parta hela natten!![]()
Jag showar väldigt sällan, typ aldrig.Jag står för baket, ni står för showen. Frisen bakar snuskiga bullar och skyller på bocken. Jojo. Han har redan i förväg rött kort och får hålla sig undan degen. Så det så.
Om ni bara kan bestämma er för var så ska vi nog lösa det med vilka och när. Pluggen raggar pensionärer och vi andra får parta hela natten!![]()
ehh i och med att jag inte tänkt käka så kan jag bara komma på slaskiga ölhak..men studio 54 på söder kl 20.00 på lördag ??
Nu tycker jag vi torkar bort gnagarnas äckliga flin och tar ifrån dom deras glädje över det illa förtjänta guldet...![]()
Blir du insläppt på några andra ställen?![]()
du showar visst
iallafall när jag får se på mina favorit filmer
Lucebullar utan porr i år då eller ?![]()
Jag gör aldrig porriga lussebullar, jag håller på traditionerna. Minsann.![]()
Jag gör aldrig porriga lussebullar, jag håller på traditionerna. Minsann.
Och att bli skrämd halvt till döds av skräckfilm så man hoppar upp i luften från biostolen har INGET med show att göra, mer spektakel.![]()
vad skilljer en porrig lussebulle från en " rumsren " lussebulle ??![]()
Åh nej, inte en till...Maero skrev:Lusseballe.
Åh nej, inte en till...![]()
Ni får bak-a vad ni vill, bara jag slipper se dem i mitt hem.Och räkna med att jag kommer baka en svulstig buttbulle.
Ni får bak-a vad ni vill, bara jag slipper se dem i mitt hem.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |