Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du på allvar inte känner till några fler än Peterson och Rådström, och förknippar Kenneth Eriksson med Audi, förstår jag att du inte förstår.En snabb googling gav "Den politiska majoriteten i Karlstads kommun (s+v+mp) "
Smygkommunist där
Jag vet inte vilka av motorsporterna du rabblade upp som har några framstående svenska utövare, men Ronnie dog väl 78, innan dess sändes alla F1 lopp direkt av den svenska statliga televisionen.
WRC har vi väl inte haft någon svensk utövare i sedan Rådström sumpade en fabriksstyrning för Ford genom att trilla i hotelltrappan (på fyllan?) och bryta benet, innan dess var det väl Eriksson som körde lite Audi.
DTM har jag nollkoll på, men där var det har det väl figurerat svenskar.
Det är sporter med litet nationellt intresse men stort internationellt intresse hur som helst, och eftersom SVT inte får in licenspengar från alla som ska betala så lär dom inte ha råd att köpa speciellt många minuter hursomhelst.
Vem har skyllt på sossarna?Att vi har ett så likriktat intresse för idrott i sverige är tragiskt. Fotboll på sommaren, Hockey på vintern. Trist!
Men att skylla det på sossarna? Patetiskt blåjävel! Jag har inte sett Rajjnfällt bygga några F1-banor under denna mandatperioden precis.. Har du?
/ Jens
Vem har skyllt på sossarna?
Men att skylla det på sossarna? Patetiskt blåjävel! Jag har inte sett Rajjnfällt bygga några F1-banor under denna mandatperioden precis.. Har du?
/ Jens
Det är sossar som tittar på sosseboll. Företrädelsevis WT.Om det nu inte är du som gjort det, så kan du väl ge oss en förklaring på ordet "Sosseboll"?
Jag vet inte vilka av motorsporterna du rabblade upp som har några framstående svenska utövare, men Ronnie dog väl 78, innan dess sändes alla F1 lopp direkt av den svenska statliga televisionen.

Det är sossar som tittar på sosseboll. Företrädelsevis WT.
Om du på allvar inte känner till några fler än Peterson och Rådström, och förknippar Kenneth Eriksson med Audi, förstår jag att du inte förstår.

och vrålar att jag ska köra ett
genom huvudet på hela sportspegelredaktionenVid vinst sprutar man kärringdricka över motståndarna på pallen. Fullkomligt logiskt.
Om du förknippar Mikael Ericsson med Audi, då förstår jag att du inte förstår.Jag pratade om Mikael Eriksson, du vet, han som körde Audi...
Om du förknippar Mikael Ericsson med Audi, då förstår jag att du inte förstår.
Det är inte så lätt att veta för en norrlänning. TV-nätet i Norrland byggdes ut i ett ALU-projekt någon gång på åttiotalet.Det var inte många F1-lopp som sändes direkt i statstelevisionen under 70-talet. Säsongen -78 vad det nog endast, såvitt jag kommer ihåg, det famösa loppet på Monza som visades. Man började sända först när nån döskalle på TV fick klart för sig att Ronnie hade vittring på VM-titeln. Vi fick åtminstone se svensk motorsports störste krascha en sista gång i direktsändning.![]()
Jag har knäckt gåtan!
Valmers hejar på hammarbyBayern... fi**a!!
Det är inte så lätt att veta för en norrlänning. TV-nätet i Norrland byggdes ut i ett ALU-projekt någon gång på åttiotalet.
Det är sossar som tittar på sosseboll. Företrädelsevis WT.
Terrorboll!!!!1
Edit: Barnkalasboll???1

|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller