Sosseboll

IFK Sillstryp har ju chansen att bevisa sin klubbs obestridliga WT-status i landet genom att vinna på söndag och äta den otroligt exklusiva rätten pytt-i-panna.

Låt oss hålla tummarna för att ordningen i landet återställs som sig bör, d.v.s. Allmänna IdrottsKlubben vinner samtidigt som bajen och dif åker ur.

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Attans att man inte kan ge mer en ett plustecken. :huvet

Har du biljett till finalen? Själv har jag haft en länge. Vilken jävla nagelbitare alltså. Det kommer bli jobbigt att se råttornas fula färger på stan, för de kommer vara många.

När man själv höll på tyckte jag att det bara var muppar som inte spelade fotboll utan höll på med massa fjantsporter som pingis, friidrott och annat skit. Bandy, hockey eller innebandy var även det sporter som normala höll på med på vintern. Men så är jag nog sjukt white trash per Valmers definition också.
Oh yes! Sektion I. Ståplats.

Kommer att bli riktigt vibrerande stämning i stan. Frulle på BP innan matchen!

IFK Sillstryp har ju chansen att bevisa sin klubbs obestridliga WT-status i landet genom att vinna på söndag och äta den otroligt exklusiva rätten pytt-i-panna.

Låt oss hålla tummarna för att ordningen i landet återställs som sig bör, d.v.s. Allmänna IdrottsKlubben vinner samtidigt som bajen och dif åker ur.
Vad kommer de onämnbara att äta om det blir seger? McDrive på Partilledonken? Då känner väl sig Rinkeby-Johnnyn hemma? Eller, vad har de onämnbara ätit för exklusivt på sina två (!) tidigare banketter sedan andra världskrigets slut?

Den där ordningen "som sig bör", som du pratar om. Vänligen utveckla.

//18, snart 19.

Last edited:
Rajraj VILL inte bygga några banor, men han vill ta bort sossarna som förbjuder DIG att göra det!

Det kallas frihet och stavas AVREGLERING!

Jag ser inte att det byggs fler banor nu än innan Rajraj tog över? Hur svårt ska det vara? Ska han behöva visa upp sin fula flint i TV i 10 år innan man gör något åt det?

Skitsnack! Gotland Ring är den sista banan som byggts (byggs) och den kom till under sosseflagg...

:fakta :mattias

/ Jens

Vad kommer de onämnbara att äta om det blir seger? McDrive på Partilledonken? Då känner väl sig Rinkeby-Johnnyn hemma? Eller, vad har de onämnbara ätit för exklusivt på sina två (!) tidigare banketter sedan andra världskrigets slut?

Den där ordningen "som sig bör", som du pratar om. Vänligen utveckla.

//18, snart 19.

Även om Gnaget nu skulle köra banketten på Partilledonken så håller det ändå högre klass än det dragiga ruckel ni kallar kamratgården.

Ordningen är väl inget att orda om, den skrev jag ju. AIK vinner, dif och pajasbajen ner i ettan. Vad förstod du inte? Eller trodde du att ifk glenn hade något med den ordningen att göra?

Jag ser inte att det byggs fler banor nu än innan Rajraj tog över? Hur svårt ska det vara? Ska han behöva visa upp sin fula flint i TV i 10 år innan man gör något åt det?

Skitsnack! Gotland Ring är den sista banan som byggts (byggs) och den kom till under sosseflagg...

:fakta :mattias

/ Jens

Nu ser inte verkligheten ut så att alla lagar och regler ändras över en natt så fort ett regeringsskifte sker. Det som händer om ett par år KANSKE är moderaternas förtjänst.

När hörde du senast en moderat sätta sig emot ett projekt liknande VMP som skulle skapa massa nya affärsmöjligheter, öppna gränser och skapa arbetstillfällen pga miljö eller whatever? Allt sånt motstånd kommer från den där rödgröna sörjan till vänster!

Även om Gnaget nu skulle köra banketten på Partilledonken så håller det ändå högre klass än det dragiga ruckel ni kallar kamratgården.

Ordningen är väl inget att orda om, den skrev jag ju. AIK vinner, dif och pajasbajen ner i ettan. Vad förstod du inte? Eller trodde du att ifk glenn hade något med den ordningen att göra?

Intressant att se en råtta nämna något angående stil och klass. Finns det något lag i Sverige som är överrepresenterat när det kommer till WT så är det just ditt. Allvarligt, det vet du nog om själv också.

Det finns gott om WT i alla klackar och på alla läktare. Självklart även på Blåvitts. Men när det kommer till GAIS och råttäcklena är det något alldeles extra. :D

Kamratgården och pytt i panna ja. Kalla det vad du vill, jag kallar det tradition och klubbkänsla. Nåt blåvitt är ledande på i Sverige. Kolla bara vilka vi sätter på nyckelroller i organisationen. Mild, Rehn, Roger mfl. Egen skola/akademi med prefererat upptagningsområde Göteborg och västsverige. Fortsätt ni och lek Barca och köp in era tredje klassens utländska spelare som vänder er ryggen så fort nåt div 3-gäng i Nordnorge erbjuder 1000kr mer i månaden. :arsele

Ska ni snart typ träffas, utöva lite gammalt hederligt huliganvåld och slå ner varandra? :banana

:D Det hade varit mumma det.

Oh yes! Sektion I. Ståplats.

Kommer att bli riktigt vibrerande stämning i stan. Frulle på BP innan matchen!

.

Bärsa nåt? Vi kanske ses, det blev ju tyvärr inget köra ihop i somras.

Jag har sponsorbiljett. Kommer inte ihåg vad sektionen heter. Det är bra platser dock. :)

Last edited:
Intressant att se en råtta nämna något angående stil och klass. Finns det något lag i Sverige som är överrepresenterat när det kommer till WT så är det just ditt. Allvarligt, det vet du nog om själv också.

Det finns gott om WT i alla klackar och på alla läktare. Självklart även på Blåvitts. Men när det kommer till GAIS och råttäcklena är det något alldeles extra. :D

Kamratgården och pytt i panna ja. Kalla det vad du vill, jag kallar det tradition och klubbkänsla. Nåt blåvitt är ledande på i Sverige. Kolla bara vilka vi sätter på nyckelroller i organisationen. Mild, Rehn, Roger mfl. Egen skola/akademi med prefererat upptagningsområde Göteborg och västsverige. Fortsätt ni och lek Barca och köp in era tredje klassens utländska spelare som vänder er ryggen så fort nåt div 3-gäng i Nordnorge erbjuder 1000kr mer i månaden. :arsele

Jag kan uppskatta en välgjord pytt i panna, men jag kommer aldrig kalla det för en festmåltid. Klubbkänslan där ligger i att ingen i hela organisationen vet hur man lagar mat så man är magsjuka tillsammans.

Ditt övriga svammel om ledande inom tradition etc är inte ens värt att bemöta. Ni fick kvala för att stanna kvar i allsvenskan härom året, då kändes ni inte så ledande precis. Jo, iofs är ni ledande på att fuska med SvFFs goda minne. Som affären kring Peter Ijeh där er elitlicens borde rykt all världens väg, eller varför inte stolpflyttandet i år?

Palle71 skrev:
Ska ni snart typ träffas, utöva lite gammalt hederligt huliganvåld och slå ner varandra?

Dra inte in huliganer i det här, det har inget med fotboll att göra öht.

Det mest fantastiska är att folk gladeligen betalar för att se sosseboll i Allkorpen.

Jag kan uppskatta en välgjord pytt i panna, men jag kommer aldrig kalla det för en festmåltid. Klubbkänslan där ligger i att ingen i hela organisationen vet hur man lagar mat så man är magsjuka tillsammans.

Ditt övriga svammel om ledande inom tradition etc är inte ens värt att bemöta. Ni fick kvala för att stanna kvar i allsvenskan härom året, då kändes ni inte så ledande precis. Jo, iofs är ni ledande på att fuska med SvFFs goda minne. Som affären kring Peter Ijeh där er elitlicens borde rykt all världens väg, eller varför inte stolpflyttandet i år?

Är det verkligen allt du har att komma med? Ijeh-affären och att vi kvalade mot Frölunda i milleniets begynnelse. Desto starkare att komma tillbaks då ju, eller hur? Sm-guld förrförra året och kanske ett guld till i år trots att det i princip är b-laget vi spelar med mer än halva säsongen. Sen var det ju faktiskt ledande inom tradition och klubbkänsla jag skrev. Finns inga hållbara argument emot det, det var väl därför du drog upp Ijeh. Ett misstag att återigen försöka få in afrikanska spelare i Blåvitt.

Btw, vilken målis har inte flyttat stolpar? Jag tycker inte heller om det men i det här fallet känns det som om Banarne eller någon annan pajas tipsat produktionsteamet.

Det luktar avundsjuka här. :tungan

Är det verkligen allt du har att komma med? Ijeh-affären och att vi kvalade mot Frölunda i milleniets begynnelse. Desto starkare att komma tillbaks då ju, eller hur? Sm-guld förrförra året och kanske ett guld till i år trots att det i princip är b-laget vi spelar med mer än halva säsongen. Sen var det ju faktiskt ledande inom tradition och klubbkänsla jag skrev. Finns inga hållbara argument emot det, det var väl därför du drog upp Ijeh. Ett misstag att återigen försöka få in afrikanska spelare i Blåvitt.

Btw, vilken målis har inte flyttat stolpar? Jag tycker inte heller om det men i det här fallet känns det som om Banarne eller någon annan pajas tipsat produktionsteamet.

Det luktar avundsjuka här. :tungan

Ijeh-affären räcker, ni skulle flyttats ner och sen legat kvar där. Men tack vare era smutsiga affärer med Don Lagrell klarade ni er till skillnad mot ÖSK. Lika inför lagen, jo tjena.

Ni är ett fusklag, och blåvitt är ert namn. :arsele

Det är inte så lätt att veta för en norrlänning. TV-nätet i Norrland byggdes ut i ett ALU-projekt någon gång på åttiotalet.

Vilken djävla gnällkäring som bor i värmland. Vem fan bor i värmland,,,, en bit skog i Sverige.

Du får nog kolla lite vad de heter motorsportstjärnorna inna du spyr på GUW.

Jag gillar fotboll djävligt lite, men vem gick oberörd genom fotbolls VM 94,,,,,, bara undrar.

Sosseboll vilket löjligt uttryck. Jag tror du är en anledning att folk hatar motorcyklister.

Jag tycker speedway får alldeles för mycket tid på teve. Säkert kul att köra och det verkar vara rätt okej med publik men sjukt tråkigt att se på. Ungefär lika kul som trav som det förövrigt verkar vara varenda gång man knäpper på teven. Hur många speltorskar kan det finnas egentligen? :huvet

För att inte tala om golf. Världens sämsta TV-sport! En vit prick seglar mot en blå bakgrund utan andra referenser innan den slår ner och lägger sig nära hålet. Man får ingen som helst uppfattning om hur svårt slag det var, vindstyrkor eller avstånd.

Kass.

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back