Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fotboll... det låter som ngn sorts urartad abscess.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh yes! Sektion I. Ståplats.
Attans att man inte kan ge mer en ett plustecken.
Har du biljett till finalen? Själv har jag haft en länge. Vilken jävla nagelbitare alltså. Det kommer bli jobbigt att se råttornas fula färger på stan, för de kommer vara många.
När man själv höll på tyckte jag att det bara var muppar som inte spelade fotboll utan höll på med massa fjantsporter som pingis, friidrott och annat skit. Bandy, hockey eller innebandy var även det sporter som normala höll på med på vintern. Men så är jag nog sjukt white trash per Valmers definition också.
Vad kommer de onämnbara att äta om det blir seger? McDrive på Partilledonken? Då känner väl sig Rinkeby-Johnnyn hemma? Eller, vad har de onämnbara ätit för exklusivt på sina två (!) tidigare banketter sedan andra världskrigets slut?IFK Sillstryp har ju chansen att bevisa sin klubbs obestridliga WT-status i landet genom att vinna på söndag och äta den otroligt exklusiva rätten pytt-i-panna.
Låt oss hålla tummarna för att ordningen i landet återställs som sig bör, d.v.s. Allmänna IdrottsKlubben vinner samtidigt som bajen och dif åker ur.
Rajraj VILL inte bygga några banor, men han vill ta bort sossarna som förbjuder DIG att göra det!
Det kallas frihet och stavas AVREGLERING!

Vad kommer de onämnbara att äta om det blir seger? McDrive på Partilledonken? Då känner väl sig Rinkeby-Johnnyn hemma? Eller, vad har de onämnbara ätit för exklusivt på sina två (!) tidigare banketter sedan andra världskrigets slut?
Den där ordningen "som sig bör", som du pratar om. Vänligen utveckla.
//18, snart 19.
Jag ser inte att det byggs fler banor nu än innan Rajraj tog över? Hur svårt ska det vara? Ska han behöva visa upp sin fula flint i TV i 10 år innan man gör något åt det?
Skitsnack! Gotland Ring är den sista banan som byggts (byggs) och den kom till under sosseflagg...
![]()
/ Jens
Även om Gnaget nu skulle köra banketten på Partilledonken så håller det ändå högre klass än det dragiga ruckel ni kallar kamratgården.
Ordningen är väl inget att orda om, den skrev jag ju. AIK vinner, dif och pajasbajen ner i ettan. Vad förstod du inte? Eller trodde du att ifk glenn hade något med den ordningen att göra?

Text om att han håller på lag A och är nedlåtande mot dem som håller på lag B.
Text om att han håller på lag B och är nedlåtande mot dem som håller på lag A.

Ska ni snart typ träffas, utöva lite gammalt hederligt huliganvåld och slå ner varandra?![]()
Oh yes! Sektion I. Ståplats.
Kommer att bli riktigt vibrerande stämning i stan. Frulle på BP innan matchen!
.
Intressant att se en råtta nämna något angående stil och klass. Finns det något lag i Sverige som är överrepresenterat när det kommer till WT så är det just ditt. Allvarligt, det vet du nog om själv också.
Det finns gott om WT i alla klackar och på alla läktare. Självklart även på Blåvitts. Men när det kommer till GAIS och råttäcklena är det något alldeles extra.
Kamratgården och pytt i panna ja. Kalla det vad du vill, jag kallar det tradition och klubbkänsla. Nåt blåvitt är ledande på i Sverige. Kolla bara vilka vi sätter på nyckelroller i organisationen. Mild, Rehn, Roger mfl. Egen skola/akademi med prefererat upptagningsområde Göteborg och västsverige. Fortsätt ni och lek Barca och köp in era tredje klassens utländska spelare som vänder er ryggen så fort nåt div 3-gäng i Nordnorge erbjuder 1000kr mer i månaden.![]()
Palle71 skrev:Ska ni snart typ träffas, utöva lite gammalt hederligt huliganvåld och slå ner varandra?
Dra inte in huliganer i det här, det har inget med fotboll att göra öht.
Jag kan uppskatta en välgjord pytt i panna, men jag kommer aldrig kalla det för en festmåltid. Klubbkänslan där ligger i att ingen i hela organisationen vet hur man lagar mat så man är magsjuka tillsammans.
Ditt övriga svammel om ledande inom tradition etc är inte ens värt att bemöta. Ni fick kvala för att stanna kvar i allsvenskan härom året, då kändes ni inte så ledande precis. Jo, iofs är ni ledande på att fuska med SvFFs goda minne. Som affären kring Peter Ijeh där er elitlicens borde rykt all världens väg, eller varför inte stolpflyttandet i år?

Är det verkligen allt du har att komma med? Ijeh-affären och att vi kvalade mot Frölunda i milleniets begynnelse. Desto starkare att komma tillbaks då ju, eller hur? Sm-guld förrförra året och kanske ett guld till i år trots att det i princip är b-laget vi spelar med mer än halva säsongen. Sen var det ju faktiskt ledande inom tradition och klubbkänsla jag skrev. Finns inga hållbara argument emot det, det var väl därför du drog upp Ijeh. Ett misstag att återigen försöka få in afrikanska spelare i Blåvitt.
Btw, vilken målis har inte flyttat stolpar? Jag tycker inte heller om det men i det här fallet känns det som om Banarne eller någon annan pajas tipsat produktionsteamet.
Det luktar avundsjuka här.![]()

Det är inte så lätt att veta för en norrlänning. TV-nätet i Norrland byggdes ut i ett ALU-projekt någon gång på åttiotalet.
men vem gick oberörd genom fotbolls VM 94,,,,,, bara undrar.

Det mest fantastiska är att folk gladeligen betalar för att se sosseboll i Allkorpen.

|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |