Sosseboll

För att inte tala om golf. Världens sämsta TV-sport! En vit prick seglar mot en blå bakgrund utan andra referenser innan den slår ner och lägger sig nära hålet. Man får ingen som helst uppfattning om hur svårt slag det var, vindstyrkor eller avstånd.

Kass.

Jag jobbade skift för många år sedan, någon hade rattat in en kanal som sände.... Håll i er ... Schack!!!!

Jag tror att hela EMO rörelsen har sina rötter därifrån, jag fick omedelbart lust att snitta upp mina handleder och lägga mig att dö....

Jag jobbade skift för många år sedan, någon hade rattat in en kanal som sände.... Håll i er ... Schack!!!!

Jag tror att hela EMO rörelsen har sina rötter därifrån, jag fick omedelbart lust att snitta upp mina handleder och lägga mig att dö....

...men så hittade du fjärrkontrollen och bytte kanal? :tummenupp

Damfotboll. Bra eller anoooze? Är det också sosse tro? Guw du är väl från Umeå, dras du med i folkfesten?

...men så hittade du fjärrkontrollen och bytte kanal? :tummenupp

Det fanns ingen fjärrkontroll, radion satt i något låst skåp någonstans och man fick vara nöjd med vad som sändes.

Men bilsoms gula proppar i kombination med Peltor hörselkåpor gjorde det hela uthärdligt.

Det fanns ingen fjärrkontroll, radion satt i något låst skåp någonstans och man fick vara nöjd med vad som sändes.

Men bilsoms gula proppar i kombination med Peltor hörselkåpor gjorde det hela uthärdligt.

Och det gick alldeles utmärkt att göra jobbet medan du blundade hårt. :hihi

Edit: Så BoSoZoKu nedan har rätt? Schack på radion? Jag trodde det var på TV:n. :)

Last edited:

Var det schack på RADION!? :rofl

Damfotboll. Bra eller anoooze? Är det också sosse tro? Guw du är väl från Umeå, dras du med i folkfesten?

Jag hatar fotboll utöver det mesta annat.

Jag tror jag genomled en match i tonåren, för att limma på någon tjej som nödvändigtvis skulle se den, men i övrigt har jag aldrig sett på sporten.

Mina föräldrar, som aldrig har visat något större fotbollsintresse tidigare missar dock aldrig en av UIK's dam matcher hemma, oavsett väder.
(det är dubbla långkallingar, sittunderlag och fleecefilt på läktaren som gäller)

Dom planerar om sin fritid så dom kan se bortamatcherna på TV, dom köper lotter/whatever för att stötta dom osv...

Så visst kan man tala om folkfest även för damfotbollen, här där vi har ett bra damfotbollslag och några kassa herrlag....

Ja, det var RADIO-schack jag syftade på i mitt tidigare inlägg...

(det är dubbla långkallingar, sittunderlag och fleecefilt på läktaren som gäller)

I Juli???

Fotboll i norrland är som att spela hockey i Kenya.

Även om Gnaget nu skulle köra banketten på Partilledonken så håller det ändå högre klass än det dragiga ruckel ni kallar kamratgården.

Ordningen är väl inget att orda om, den skrev jag ju. AIK vinner, dif och pajasbajen ner i ettan. Vad förstod du inte? Eller trodde du att ifk glenn hade något med den ordningen att göra?

AIK??

Nog för att du inte bor i sthlm, men att ens insinuera att AIK skulle finnas i samma liga som de riktiga stockholmslagen blir lite pinsamt nu.

Last edited:
Vilken djävla gnällkäring som bor i värmland. Vem fan bor i värmland,,,, en bit skog i Sverige.

Du får nog kolla lite vad de heter motorsportstjärnorna inna du spyr på GUW.

Jag gillar fotboll djävligt lite, men vem gick oberörd genom fotbolls VM 94,,,,,, bara undrar.

Sosseboll vilket löjligt uttryck. Jag tror du är en anledning att folk hatar motorcyklister.
Ja, jag funderar på att flytta till Katrineholm. En tågstation, en pressbyrå och Göran. Fett.

GuW pratade om Eriksson när han menade Ericsson. Vem var det som inte hade koll?

Ja, jag funderar på att flytta till Katrineholm. En tågstation, en pressbyrå och Göran. Fett.

GuW pratade om Eriksson när han menade Ericsson. Vem var det som inte hade koll?

Katrineholm har ju mig, framför allt.... Eriksson just det Eriksson och då menade han Mikael ERIKSSON som kört AUDI / LANCIA Grupp B-bilar du vet som startade i Karlstad i början på året, Svenska Rallyt. du vet.

Vad är det du gnäller över igentligen, :va:va

Last edited:
Katrineholm har ju mig, framför allt.... Eriksson just det Eriksson och då menade han Mikael ERIKSSON som kört AUDI / LANCIA Grupp B-bilar du vet som startade i Karlstad i början på året, Svenska Rallyt. du vet.

Vad är det du gnäller över igentligen, :va:va
Ericsson heter han. Kenneth däremot heter Eriksson.

Känns som folk lämnat ämnet litet här mot slutet. Så för att återknyta till ämnet fotboll så säger jag så här; Det finns bara ett lag i Sverige och det är Hammarby!! :yoparty

aik stavas alltid med små bokstäver och kommer från solna som inte tillhör Stockholm. aik är äckligt. Tyvärr vann dom sm-guld.

DIF för evigt, för alltid, oavsett!

Nu drar väl gnällspiken valmers igång igen och svamlar om vilken tröja man ska ha på sig när man kollar på fotboll resp. ishockey. Bryr mig inte.

Fattar man inte att fotboll är världens största sport så visar man på okunnighet. Oavsett vad man tycker om sporten i sig så finns det fler som utövar, tittar och är intresserade av fotboll än motorsport. Tyvärr....
Däremot håller jag med om att det visas på tok för lite motorsport på TV. Men man måste inte visa mindre fotboll för det.
Hur stort är t.ex orientering i Sverige? Förutom utövarna? (Nu borde jag ju vetat bättre för vamlers är säkert orientererare...)

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back