Invalido
Guest
nu ska jag till jobb..... på folksam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör skitfort. Antagligen fortare än dig. Men det hör inte hit. Här diskuterar vi viljan att betala sina egna nöjeskostnader. Betalar du dina egna kostnader eller får kollektivet betala för dig också?
Som vissa kör undrar man ju ibland...![]()
Jag har råd att leva på min lön, jag tar ansvar för mina handlingar, och jag snyltar inte på andra, och inget av detta kan jag tacka sittande regering för.![]()
Precis. Såna som kör på slangen på allmän väg typ är ju inte riktigt kloka.![]()
(Äh, jag skulle också köra på bakhjulet om jag kunde.)
Usch ja, men mina bakhjulsåkningar sker alltid på inhägnat område![]()
Alla ni som blir förbannade på dem som "säljer" hojen på hösten borde kanske rikta er ilska mot alla som vurpar istället, tror nämligen att det driver upp premierna betydligt mer...

Bla bla bla ... Samt Ullis ge mig pengar också är du snäll!
Ullis? Jag antar att du menar undertecknad. Sorry men alla mina pengar gick till Invalido. Kanske du kan få smaka hans sprit, han bör väl inte ha några problem med att dela med sig av sånt som inte införskaffats med egna medel.
till er som kallat mig massa skit o påstår er har bra läsföeståelse så råder jag e ratt l äsa mitt första inlägg på sid8 nr 153... ingen stans står det att jag gör det nå hävdar att jag gör...
jag har hela tiden skrevit,om,ifall,man kan. läs noga!! ingen stans står det att jag gör det hela är en teori o senarium...
![]()
Oh gud jag vann diskussionen

Alla ni som blir förbannade på dem som "säljer" hojen på hösten borde kanske rikta er ilska mot alla som vurpar istället, tror nämligen att det driver upp premierna betydligt mer...
Va fan e du fattig eller? Du kanske borde sälja hojjen till din mamma över vinter så du får råd!
min åsikt...o tydligen mååååååånga flerän jag..Just det ja, det var du som förde en rätt så larvig argumentation, för att få lite uppmärksamhet.
Vilken spjuver du är...
Försäkringshandläggare oxå, LR?
Ja![]()
o du läser fortfarande det du vill ej det som e viktigtUllis? Jag antar att du menar undertecknad. Sorry men alla mina pengar gick till Invalido. Kanske du kan få smaka hans sprit, han bör väl inte ha några problem med att dela med sig av sånt som inte införskaffats med egna medel.

som du komer att få käka det hahahaFunkar klockrent ! Har man EN och dessutom någon lågbudget skit lönar det sig inte. Har man fler riktiga hojar, kan man spara till en bra resa med 10 guidade tekniska dyk. Vid försäljnigen ser ju köparen att det är samma efternamn och ser de att det handlar om ens pensionerade mamma eller pappa så är saken biff. Jag har gjort på det viset sedan 02 och aldrig haft problem av något slag med bolagen. Det är 20 minuters jobb och man kan spara en rejäl hacka. Dum i huvudet måste man vara och inte chansen ta ! Som Youghurt skulle säga...aller var det Yoda. Det är INTE olagligt på något sätt. Jag ställde frågan DIREKT till en handläggare på ett bolag när jag nyligen tecknade försäkring för min snöskoter.

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife