Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Go kväll idag! Precis lagom seg efter gårdagen, maten är på G, cola på glasflaska inhandlad och snart börjar matchen :)

Du kan inte ha sett matchen? Även om de vann så var det väl knappast dom som visade hur fotboll skall spelas. :tungan

Hoppas Lagerbäck får avgå nu, så kom de nåt positivt ur detta.

Nej, jag tittar inte på sån skit!

Hur bollen ska spelas visade danskarna, eftersom dom fick bollen i mål... och det är det som skiten går ut på...eller?

Nej, jag tittar inte på sån skit!

Hur bollen ska spelas visade danskarna, eftersom dom fick bollen i mål... och det är det som skiten går ut på...eller?

Du har fattat allt rätt! Det handlar om att sparka in bollen i målet, sen kvittar det hur man spelar resten av matchen...

Precis kört första svängen med min nya dammsugare. Den gick hur bra som helst, inte en tillstymelse till släpp i kurvorna. Den klarar lätt dB-kraven på Torpet. Behöver inte göra depåstopp och byta eluttag på grund av den låååånga sladden, klarar hela nedervåningen på ett eluttag.:tummenupp

Får väl skaffa mig en French maid kostym i lack och läder så jag blir full kittad.:näsblod

Last edited:
Precis kört första svängen med min nya dammsugare. Den gick hur bra som helst, inte en tillstymelse till släpp i kurvorna. Den klarar lätt dB-kraven på Torpet. Behöver inte göra depåstopp och byta eluttag på grund av den låååånga sladden, klarar hela nedervåningen på ett eluttag.:tummenupp

Får väl skaffa mig en French maid kostym i lack och läder så jag blir full kittad.:näsblod

Vadå, har mini flyttat ut eller är hon bara på semester?

Du ska nog satsa på svart utstyrsel :P

Vad fick du för tiiid då?

Hur var Buddy Holly-musikalen?

Vadå, har mini flyttat ut eller är hon bara på semester?

Du ska nog satsa på svart utstyrsel :P

På nått sätt är det mn uppgift att dammsuga.:va
Svart is da shitt

Vad fick du för tiiid då?

Hur var Buddy Holly-musikalen?

Under 30 min hela huset, personbästa.

Buddy Holly var jäkligt bra, de var fullt av bönner från olika delar av Sverige i Rockabilly stil som ar i publken.

Last edited:
Under 30 min hela huset, personbästa.

Buddy Holly var jäkligt bra, de var fullt av bönner från olika delar av Sverige i Rockabilly stil som ar i publken.

Jeflar vilket tempo du sätter direkt! Skall vi se vilken tid du får hemma hos mig då? Jag menar, du måste ju variera lite annars blir de långtråkigt i längden.

Fan va gött, och rockabilly-stuket är ju lite sött ;)
Skall bli kul nästanästa helg att se showen då, alla pratar ju så gott om den. :)

Jag har lyckats anmäla mig till GBG-varvet idag :(
Men de kan bli kul, 53 848st anmälda än så länge.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen