Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Tankat hem klienten så nu skall de övas! Det var några år sen jag höll på och spela Texas. :)
Låter kul med en GBG-spel också så finns de folk som är på så är jag det med. :) 200kr tycker jag annars är rätt okey ingångsköp men kan ta mindre om folk vill de :tungan
Vad menas med "inköp: 200+20"? Alltså +20.

När är nästa turnering nu då? :hoppa

inköpet är 200:- och avgiften är 20:-

anledningen till att jag vill att inköpet skall vara lägre är att kanske mer folk är villiga att vara med och man kan kanske hinna med att lira 1 eller flera tuneringar istället för bara en...

måste dock föranmäla till SvS i god tid och därav antal intresserad om det skall vara värt att upprätthålla turrar..

nästa turre beräknas bli i början av nov så du har 1 månad på dig bli het igen ;)

Last edited:
Tenta-ångest

Ni som är vana tentapluggare, jag har fan glömt hur man gör... :va :huvet Hur ska man komma ihåg allt man försöker banka in i skallen...?! Hilfe!!

Ni som är vana tentapluggare, jag har fan glömt hur man gör... :va :huvet Hur ska man komma ihåg allt man försöker banka in i skallen...?! Hilfe!!
Det gör man inte. Man blundar och hoppas på det bästa. Har man tur känns det bra efteråt. :näsblod

:yoparty:banana:fyllisar:rock::Rockbanan:Bugar

FRÄDA!!!!!!!!!!!

Pacman, din pappa höll nyss på att skrämma ihjäl mig :gnissla
Tack o lov överlevde jag, hade ju varit tråkigt att missa fredagen när man stått ut med alla andra dagar den här veckan :)

Last edited:
:yoparty:banana:fyllisar:rock::Rockbanan:Bugar

FRÄDA!!!!!!!!!!!

Pacman, din pappa höll nyss på att skrämma ihjäl mig :gnissla
Tack o lov överlevde jag, hade ju varit tråkigt att missa fredagen när man stått ut med alla andra dagar den här veckan :)

:hihi Jaså, jag kan nästan se det framför mig. Vilken tur att det gick bra.

en fredagsillusion

image001ex.jpg

Volvo har blockat imageshack :gnissla

provar här istället

jesus-illusion.gif

stirra på de fyra lodrätta punkterna i 30-40 sekunder, sen titta på en slät enfärgad yta, typ en vägg eller så. Blinka några gånger. What do you see? :D

Grymmt!!, e ju fan burt reynolds från det glada 70-talet, fast inte bara den berömda mustachen utan helskägg :D

äckligt va klart och tydligt man såg bilden

jag hade kvar den där ljusa cirkeln med hans bild på min näthinna i en minut säkert, flöt omkring på min skärm när jag försökte skriva lite mail sen.... :gnissla

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!