Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Tankat hem klienten så nu skall de övas! Det var några år sen jag höll på och spela Texas. :)
Låter kul med en GBG-spel också så finns de folk som är på så är jag det med. :) 200kr tycker jag annars är rätt okey ingångsköp men kan ta mindre om folk vill de :tungan
Vad menas med "inköp: 200+20"? Alltså +20.

När är nästa turnering nu då? :hoppa

inköpet är 200:- och avgiften är 20:-

anledningen till att jag vill att inköpet skall vara lägre är att kanske mer folk är villiga att vara med och man kan kanske hinna med att lira 1 eller flera tuneringar istället för bara en...

måste dock föranmäla till SvS i god tid och därav antal intresserad om det skall vara värt att upprätthålla turrar..

nästa turre beräknas bli i början av nov så du har 1 månad på dig bli het igen ;)

Last edited:
Tenta-ångest

Ni som är vana tentapluggare, jag har fan glömt hur man gör... :va :huvet Hur ska man komma ihåg allt man försöker banka in i skallen...?! Hilfe!!

Ni som är vana tentapluggare, jag har fan glömt hur man gör... :va :huvet Hur ska man komma ihåg allt man försöker banka in i skallen...?! Hilfe!!
Det gör man inte. Man blundar och hoppas på det bästa. Har man tur känns det bra efteråt. :näsblod

:yoparty:banana:fyllisar:rock::Rockbanan:Bugar

FRÄDA!!!!!!!!!!!

Pacman, din pappa höll nyss på att skrämma ihjäl mig :gnissla
Tack o lov överlevde jag, hade ju varit tråkigt att missa fredagen när man stått ut med alla andra dagar den här veckan :)

Last edited:
:yoparty:banana:fyllisar:rock::Rockbanan:Bugar

FRÄDA!!!!!!!!!!!

Pacman, din pappa höll nyss på att skrämma ihjäl mig :gnissla
Tack o lov överlevde jag, hade ju varit tråkigt att missa fredagen när man stått ut med alla andra dagar den här veckan :)

:hihi Jaså, jag kan nästan se det framför mig. Vilken tur att det gick bra.

en fredagsillusion

image001ex.jpg

Volvo har blockat imageshack :gnissla

provar här istället

jesus-illusion.gif

stirra på de fyra lodrätta punkterna i 30-40 sekunder, sen titta på en slät enfärgad yta, typ en vägg eller så. Blinka några gånger. What do you see? :D

Grymmt!!, e ju fan burt reynolds från det glada 70-talet, fast inte bara den berömda mustachen utan helskägg :D

äckligt va klart och tydligt man såg bilden

jag hade kvar den där ljusa cirkeln med hans bild på min näthinna i en minut säkert, flöt omkring på min skärm när jag försökte skriva lite mail sen.... :gnissla

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back