World of Warcraft

Nu har jag spelat som besatt i ett par dagar(diskberget växer) och har en lvl 10 Blood Elf Mage, några diversekaraktärer för test, samt en Human Paladin lvl 20. Tokskönt att ha kommit över lvl 20 så man kan frambesvärja en hästkrake och slippa jogga överallt! Höll på att tappa tålamodet där ett tag.

Men angående mage'en, vänligen säg att den blir roligare senare. Det är ju sjukt tradigt just nu vid lvl 10 att trycka fireball, fireball, fireball, fireball hela tiden och efter varenda jäkla liten beast sitta och dricka vatten i 20 sekunder. :mad:
Har dock lyckats få en förbannad wand nu.
Jag lär ju köra fel realm för Blood Elf. Ligger på n00b-realmen Anachronos just nu. Finns ju inte en kotte där. Större crowd i människoriket. Ska man satsa på att vandra över hela kontinenten till ett roligare ställe? :va
Jag tappar väldigt snabbt tålamodet om jag är underlägsen. Därför passar Paladin bra på mig. Lite som en självreparerande slägga. Men en vill ju ha fler karaktärer.

Last edited:
Nu har jag haft ett litet uppehåll sen skolan började. Tror det blir bäst att vänta med spelandet till efter v44

Galet mycket att göra just nu. Spela dator hela dagarna är det sista som skulle behövas :näsblod

Det var dumt.

Skärp dig.

Säger detsamma till dig, upp till 80 nu vafann :tungan

Nej men jag ska börja lite smått igen sen, denna datorn orkar liksom inte med wow längre.. och att spela när det jämnt laggar är inte kul alls. Så jag beslutade mig för att lägga av ett tag.

Spelar också. Har två lvl 80s. Nelfrogue i ToCgear och draeneishammy i Ulduar/Naxx25 gear. Jobbade på min warlock (75) och DK (73) när jag flyttade ut till Tyresö och återgick till att spela på mitt mobila bredband som jag raidade på utan problem förra åren (hög MS men inget nämnvärt lagg eller DCs). Nu dock med det i kombination med att serverhelvetet börjat lagga apröv så man har flera sekunders delay på spells (inte ensam om det) samt spenderar bossfighter med att logga in efter DCs (inte bra när man är offtankhealer...) så har jag inte loggat in på några dagar. Går ju inte att spela! D:
Blir så sur för vill ju geara upp för Icecrown och nu kan jag öht inte spela.:glömdet

Umm....
Jag har en 80 av vardera class, alliance sidan, Grim-Batol, + att jag har ett prof. av vardera.
En 80 av vardera utom priest, som jag sitter nu och grötar upp, ligger på 65 nu, men gjorde den bara för att kunna lvla upp enchanting och inscription :P

En polare som började spela idag ville absolut köra Horde, så jag reggade en Tauren Shaman tillsammans med karln.

Från ingenstans dyker det upp en Forsaken lvl 80 och skänker 10g till mig, lvl 5, och försvinner med en smiley.

Riktigt trevligt. :banana

Ny dator är beställd också. Större skärm och bättre grafikkort. ;)

En polare som började spela idag ville absolut köra Horde, så jag reggade en Tauren Shaman tillsammans med karln.

Från ingenstans dyker det upp en Forsaken lvl 80 och skänker 10g till mig, lvl 5, och försvinner med en smiley.

Riktigt trevligt. :banana

Ny dator är beställd också. Större skärm och bättre grafikkort. ;)

Ja om alla hordes var sådana. Gjorde faction change och sedan transfer till bloodfeather för att mina polare skulle börja spela igen.
Kan säga att jag aldrig stött på en skara människor med så mycket attityd problem. Nu när jag tänker efter så var det så förr med i den servern.

Du får fler raser att välja mellan och nya ställen om du smackar in allt på en gång :)

Själv har jag inte lirat sen i julas, jag blev så förbannad över de repetitiva knapptryckningarna man körde hela spelet igenom samt att jag var tvungen att specca om min lock för PvP. Då funkade inte mina gamla kontroller längre och jag hade inte tålamodet för att lära mig en ny spelstil, så då blev det en del "Jävla %¤%!&spel!" innan jag tog mitt förnuft till fånga och tryckte "cancel subscription". :)

Numera kör man Dualspecc och bra växlar mellan pvp och pve.
jag har också kör lock ett tag. och som pve-specc så suger man på pvp. Och vise versa.
Men nu pendlar man snabbt genom Dualspecc.

Fick paket här på jobbet nyss. Rwlrwlrwl på er :D

Bifogat

• murloc2.jpg
    murloc2.jpg
    172.1 KB · Visningar: 32
Vad sägs om en Sporthoj.com-guild? :hihi

Skulle lätt va på men bara om det blir en noobguild som inte raidar, snart e det ju vinter så man kommer inte ha direkt mkt annat å göra än att jobba och beställa delar till jänken :D Kommer med serverförslag snart, ska det bli Hård eller allajens?

Förslag: Grim Batol -Horde-

Last edited:
Skulle lätt va på men bara om det blir en noobguild som inte raidar, snart e det ju vinter så man kommer inte ha direkt mkt annat å göra än att jobba och beställa delar till jänken :D Kommer med serverförslag snart, ska det bli Hård eller allajens?

Förslag: Grim Batol -Horde-

En idé vore ju att starta en guild där alla börjar en ny char, dvs lvl 1.

Jag sätter mig emot horde där, faktiskt. Server spelar inte stor roll men däremot gillar jag inte hordes miljöer för fem öre. Inte de jag sätt än så länge i alla fall.
Det kommer inte som en överraskning, jag har alltid föredragit skjorta och svärd framför läder och tomahawk.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h