Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

varför man gärna går på på vänster sida är nog för att hojen lutar åt det hållet när den står stilla för att stödet är på den sidan
Fast hur gör man i länderna med vänstertrafik där stödet sitter på andra sidan då, kan man inte gå på från vänster sida där eller![]()

Fast hur gör man i länderna med vänstertrafik där stödet sitter på andra sidan då, kan man inte gå på från vänster sida där eller![]()
1. kollar alltid om det där djäfla skivbroms låset inte sitter i skivan
2.kliver alltid på från vänster
3.klickar ett antal 1000 gånger på blinkers knappen
4.kollar alltid att nyckeln sitter kvar i höger puck då jag inte sitter på hojen
5.att race/singel kusen sitter kvar ( har tappat den en antal gånger )

Fan vet hur jag lyckas, måste ha någon mental spärr mot att dels låta reglaget vara när jag inte blinkat och dels mot att faktiskt pilla på det när jag nyligen har blinkat... Hopplöst.
Det spelar ingen roll om jag surrar allt noga/stänger alla dragkedjor/kollar så att allt är med innan avfärd, måste ändå kontrollera allt med jämna mellanrum. Ibland är det så att man funderar över hur trafiksäker man egentligen är när man under färd sitter och vrider överkroppen och kollar i backspegeln för att försöka se om dragkedjan på ryggan fortfarande är stängd
Det där sistnämnda händer dock som tur är inte alltför ofta. Kör ganska sällan med ryggsäck
Att bara kliva på hojjen från vänster är nog inge ticks, mer sunt förnuft efterssom man bara välter skiten från höger![]()
Nä,jag menar ticks på riktigt.
Om jag måste kliva på från höger för att hojen står trångt till,så måste jag kliva av igen och sen på från vänster.
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller