Bultenfotografgrupp?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Uhm, är det bara jag som tycker det ser lite underligt ut (och börjar fundera på hur stockholmarna tänker) när det finns fyra trådar som heter i stort sett samma sak på startsidan?

Känns som att det har blivit en fluga att vara hojfotograf i ett dike på Bulten.
Påminner om då jag och kompisarna var 11 år gamla, fick jojofeber och blev helt maniska. Coca-cola, Fanta, Sprite, ju fler desto bättre.
Fyra år senare var det dags att köpa sig en skateboard, polarna gjorde likaså...

Tolka mig rätt, det är kul och trevligt med FIN FINA bilder men om var och varannan snubbe/chey ska starta varsinn tråd så fort kameran varit framme så är det nog fler som inom kort kommer störa sig på det hela, vilket är tråkigt eftersom bilderna är tänkt att skapa något positivt. Sen att fok vill ha creds för sina bilder och startar egna trådar tänker jag inte kommentera. :rolleyes:

EDIT: Kort sagt, fortsätt gärna fota men en gemensam tråd om dagen borde ju räcka, kan man tycka.

Last edited:
vad gäller fluga så är dom inte så många, med tanke på hur många som bor i sthlm.

edit: ja jag vet att 10 st är många på landet :rolleyes: :D

Last edited:
vad gäller fluga så är dom inte så många, med tanke på hur många som bor i sthlm.

Sen får man väl kolla lite mer på hur många sthlmare som hänger på SH, inte hur många som bor i sthlm.
4 trådar från bultenfotografer bara idag, 0 fotografer från andra kurvor i sverige, hmm...

4 trådar från bultenfotografer bara idag, 0 fotografer från andra kurvor i sverige, hmm...

du kan ju inte gnälla bara för att ingen fotar ute i landet. :näsblod

Jag vill inte vara gnällig, men jag håller med om att det har varit väldigt mycket "Foton på Bulten"-trådar på SH i sommar.

Kan man inte skapa EN tråd och hålla alla fotouppladdningar & diskussioner i den?

det kan jag hålla med om, inte lätt att hitta alla bilder så jag föreslog att de skulle starta fotokurvan.com och länka dit.

Last edited:
du kan ju inte gnälla bara för att ingen fotar ute i landet. :näsblod

det kan jag hålla med om, inte lätt att hitta alla bilder så jag föreslog att de skulle starta fotokurvan.com och länka dit.

I resten av landet så läser jag bla sturup o hälla karting arena, inte fotokurvan på <valfri allmän väg>.

allmän väg så får man bilder på alla möjliga hojar/förare, på bana är det mer begränsat antal hojar/förare

Okey, hur många av bilderna i de 4 trådarna är på nåt annat än vad man ser på bana?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg