R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
......
Jag bromsade min hoj igår, 106 hk på bakhjulet vart resultatet.
Det är en Yamaha ZF750R från -95'a som precis gått 5000mil, nästan helt standard och drar ca 1L olja på 80-100mil, 1200mil gamla stift, luftfilter som säkert är dubbelt så gammalt.
Jag har tagit bort gummitratten i luftburkshålet och drevat ner lite,
nått annat kan jag inte komma på som är ändrat från orginal.
eller jo, EXUPen funkar inte och är najjad fullt öppen, men den har ett litet spel nu. (den ska vara fullt öppen vid 4000rpm.)
106 hk på slangen efter alla dom milen, när det skulle vart 125 på veven enligt pappret är nog som det ska, eller?
Men vad beror dipparna i diagramet på?
Den vid 6000 borde vara nått med bestyckningen va?
Men den mellan 11500 - 12500, va fanken kan det vara?
Jag bromsade min hoj igår, 106 hk på bakhjulet vart resultatet.
Det är en Yamaha ZF750R från -95'a som precis gått 5000mil, nästan helt standard och drar ca 1L olja på 80-100mil, 1200mil gamla stift, luftfilter som säkert är dubbelt så gammalt.
Jag har tagit bort gummitratten i luftburkshålet och drevat ner lite,
nått annat kan jag inte komma på som är ändrat från orginal.
eller jo, EXUPen funkar inte och är najjad fullt öppen, men den har ett litet spel nu. (den ska vara fullt öppen vid 4000rpm.)
106 hk på slangen efter alla dom milen, när det skulle vart 125 på veven enligt pappret är nog som det ska, eller?
Men vad beror dipparna i diagramet på?
Den vid 6000 borde vara nått med bestyckningen va?
Men den mellan 11500 - 12500, va fanken kan det vara?
Bifogat
Last edited:
